Tvrtka Ciceron komunikacije, specijalizirana za treninge iz područja poslovne retorike, pokrenula je organiziranje 1. međunarodne konferencije o retorici i kulturi komuniciranja Moć uvjeravanja.
Cilj Konferencije, usmjerene prvenstveno prema poslovnoj, medijskoj i akademskoj javnosti, popularizacija je javnog govora, a teme koje će biti zastupljene namijenjene su razvoju kulture govora i argumentiranje te općenito podizanju razine svijesti o važnosti retorike i komunikacijske kulture.
Za izlaganja, predavanja i radionice angažirani su ponajbolji domaći i strani stručnjaci – psiholozi, poslovni ljudi, autori knjiga o komuniciranju, predstavnici elektroničkih medija, novinari, znanstvenici, kulturnjaci…
Samo neka od imena su: Saša Petar, Ivan Tasovac, Borislav Miljanović, Zijah Sokolović, Zdravko Zupančič, Mirela Španjol Marković, Saša Zalepugin, Renato Baretić, Vitomira Lončar, Stjepan Mesić i mnogi drugi, a bavit će se temama kao što su trema, menadžeri na rubu živčanog sloma, svađa, moderiranje, bonton, interna komunikacija, znanstveno prezentiranje…
Uz to, bit će organiziran i poslovni speed dating, forma u kojoj je cilj poslovno se upoznati i ostaviti, naravno, dobar dojam, a sve to u samo jednoj minuti.
Dakle, ukoliko ste
predavač, student, novinar, menadžer, bavite se PR-om, HR-om, prodajom, marketingom, općenito komunikacijom
te Vas zanimaju
retorika, javni nastup, gluma, govorništvo u biznisu i elektroničkim medijima
bila bi prava šteta da
18. i 19. ožujka
radite nešto drugo i ne dođete na
1. međunarodnu konferenciju o retorici i kulturi komuniciranja!