direktor Promocije Plus u direktu /

'Milanović je porastao zbog dva razloga, a Kolakušić je na Živom zidu izgradio svoju zgradu

Na pitanje kome od glavnih kandidata odgovara 'gužva u šesnaestercu', kaže: 'U ovom trenutku Kolindi Grabar-Kitarović'

10.6.2019.
22:46
VOYO logo

Gost RTL Direkta bio je direktor agencije Promocija Plus Agan Begić.

Osvrnuo se na današnje rezultate istraživanja o preferencijama kandidata u utrci za Pantovčak, koje ta agencija radi u suradnji s RTL-om. A prokomentirao je i najnovije rezultate istraživanja o rejtingu stranaka i političara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Može se reći da su Europski izbori donijeli utjecaja na preferencije. Što se tiče Milanovića, on je djelomično narastao. To je zbog dva razloga. Prvo, relativno dobar rezultat SDP-a. S druge strane, Dalije Orešković nije bilo u mjerenju ovog mjeseca", kazao je Begić u Direktu.

O padu potpore Kolindi Grabar-Kitarović, kaže:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je splet nekoliko okolnosti. Pojavljuju se novi igrači. Ako usporedimo 2014. i 2019, prije pet godina nije bilo ostalih jakih izazivača Ivi Josipoviću osim Kolinde Grabar-Kitarović", poručio je direktor agencije Promocija Plus.

"Izlaznost bi u ovom trenutku bila oko 53 posto"

Na pitanje kome od ovih glavnih kandidata odgovara gužva u šesnaestercu, Begić ističe:

"U ovom trenutku Kolindi Grabar-Kitarović. U drugom krugu vidimo kako to izgleda, da ima značajnu zalihu. Politika je dinamičan proces, realno ćemo u devetom mjesecu biti pametniji", istaknuo je.

Za Mislava Kolakušića kaže da se vidi da je kandidat protestnih birača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Na Živom zidu je izgradio svoju zgradu. I jednog dijela Mosta. Zadnjih 15 godina imamo 15-ak posto protestnih birača", napomenuo je Begić.

Za izlaznost kaže:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Izlaznost bi u ovom trenutku bila oko 53 posto na predsjedničkim izborima. U usporedbi s onim prije pet godina nešto manje", istaknuo je.

O objavi Milanovićeve kandidature, ali i objave drugih potencijalnih kandidata kaže:

"To će definitivno i kod njega i kod drugih djelomično dići svijetla pozornosti na njih. Ali, pitanje je koliko će i kako ta krivulja ići", kazao je u RTL Direktu direktor agencije Promocija Plus Agan Begić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo