Legendarno gazirano bezalkoholno piće od naranče - Nara, danas slavi 50. rođendan. Više ili manje vidljiva, Nara se bez prekida proizvodi još od 1967. godine. Grupa Radenska, odnedavno ponosni vlasnik Nare, odlučila se udahnuti nov život i vratiti zasluženi sjaj jednom od najdugovječnijih domaćih brendova na tržištu te je za proslavu svoje prve velike obljetnice, uz pomoć nagrađivane kreativne agencije Sonda iz Poreča, redizajnirala pakiranje i predstavila vrlo simpatičnu kreativnu kampanju.
Kampanja naziva NARASLI UZ NARU, oživljava popularnu maskotu djevojčice i prepoznatljivu Nara melodiju interpretirane u suvremeno doba i od strane novih generacija. Nekadašnji autorski rad priznatog kantautora Arsena Dedića za ovu priliku osuvremenjen je i odsviran od strane njegova sina Matije Dedića, a stihove je otpjevala unuka Lu Dedić.
Maskotu djevojčice još davno je osmislio ilustrator i animator Milan Blažeković. Sukladno mobilnosti koje nosi suvremeno doba, u ovoj kampanji maskota Nara putuje kroz vrijeme i podsjeća nas na mnoga zanimljiva događanja iz prošlosti, a koja je proživjela zajedno s nama.
I ne samo to, ona naposlijetku poziva i same korisnike da podijele svoje lijepe trenutke iz prošlosti i ukoliko žele, pošalju dragoj osobi s kojom su ih dijelili besplatnu bočicu Nare, uz personaliziranu poruku i fotografiju.
Za više informacija posjetite stranicu www.naravnonara.hr.