proslava 50. rođendana /

Matija i Lu Dedić obradili Arsenovu pjesmu za novu kampanju legendarnog soka - Nara

Image
Foto: PR fotografije

Više ili manje vidljiva, Nara se bez prekida proizvodi još od 1967. godine

21.6.2017.
11:41
PR fotografije
VOYO logo

Legendarno gazirano bezalkoholno piće od naranče -  Nara, danas slavi 50. rođendan. Više ili manje vidljiva, Nara se bez prekida proizvodi još od 1967. godine. Grupa Radenska, odnedavno ponosni vlasnik Nare, odlučila se udahnuti nov život i vratiti zasluženi sjaj jednom od najdugovječnijih domaćih brendova na tržištu te je za proslavu svoje prve velike obljetnice, uz pomoć nagrađivane kreativne agencije Sonda iz Poreča, redizajnirala pakiranje i predstavila vrlo simpatičnu kreativnu kampanju.

Kampanja naziva NARASLI UZ NARU, oživljava popularnu maskotu djevojčice i prepoznatljivu Nara melodiju interpretirane u suvremeno doba i od strane novih generacija. Nekadašnji autorski rad priznatog kantautora Arsena Dedića za ovu priliku osuvremenjen je i odsviran od strane njegova sina Matije Dedića, a stihove je otpjevala unuka Lu Dedić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maskotu djevojčice još davno je osmislio ilustrator i animator Milan Blažeković. Sukladno mobilnosti koje nosi suvremeno doba, u ovoj kampanji maskota Nara putuje kroz vrijeme i podsjeća nas na mnoga zanimljiva događanja iz prošlosti, a koja je proživjela zajedno s nama.

I ne samo to, ona naposlijetku poziva i same korisnike da podijele svoje lijepe trenutke iz prošlosti i ukoliko žele, pošalju dragoj osobi s kojom su ih dijelili besplatnu bočicu Nare, uz personaliziranu poruku i fotografiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za više informacija posjetite stranicu www.naravnonara.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo