Lidl povećava plaće svojim radnicima

Trgovački lanac Lidl Hrvatska nastavlja s investicijama i zapošljavanjem i u 2014. godini. Zaključak je to nakon završetka poslovne 2013.

10.3.2014.
11:09
VOYO logo

Svim svojim zaposlenicima u trgovinama i skladištima, Lidl i ove godine povećava plaće za 4 posto. Usvojen je i plan investicija za 2014. godinu tijekom koje će Lidl u različite projekte u Hrvatskoj uložiti više od 180 milijuna kuna.

Plaće počele rasti još 2010.

Lidl Hrvatska i ove godine od 1. ožujka ponovno povećava plaće za prosječno 4 posto radnicima u ukupno 84 trgovine i dva logistička centra. Trend povećanja plaća započet je 2010. godine, a ukupno povećanje plaća od tada do danas iznosi prosječno 17 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povećanje isplaćene božićnice krajem 2013. godine iznosi 50 posto, pa je tako svaki radnik primio božićnicu u iznosu od 1.500 kuna.

Imali izrazito uspješnu godinu

Lidl Hrvatska, koji u 2014. obilježava osam godina poslovanja u Hrvatskoj, još jednom potvrđuje kako je ulaganje u zaposlenike jedan od ključnih postulata njegovog poslovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Iza nas je izrazito uspješna poslovna godina, u kojoj smo nastavili trend povećanja našeg tima, plaća naših zaposlenika i suradnje s hrvatskim dobavljačima. Lidl ima velike planove za daljnja ulaganja u Hrvatskoj čemu svjedoči i povećanje budžeta za investicije u 2014. godini, a koji iznosi više od 180 milijuna kuna. Nastavit ćemo i s provedbom naših programa i projekata društveno odgovornog poslovanja, a zajedno s našim zaposlenicima nastojat ćemo i u budućnosti opravdati očekivanja onih koji su nam najvažniji – naših kupaca'', poručili su iz Uprave Lidl Hrvatska.

Lidl je u 2013. godini u državni proračun uplatio više od 440 milijuna kuna poreza i davanja te se potvrdio kao značajan pokretač hrvatskog gospodarstava. U segmentu društveno odgovornog poslovanja, tijekom 2013. godine Lidl je donirao više od 1,4 milijuna kuna kroz financijska sredstva i proizvode.

Jedan od najpoželjnijih poslodavca

Od ulaska na tržište 2006. godine, kada je u jednom danu otvoreno 13 trgovina, Lidl je u osam godina svoju prodajnu mrežu proširio diljem Hrvatske otvorivši 84 trgovine i zaposlivši više od 1.700 zaposlenika. Kupci su Lidlove robne marke prepoznali kao proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete, a tvrtka se i u Hrvatskoj potvrdila kao značajan akter tržišta maloprodaje, društveno odgovorna kompanija i kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo