NE ZNAJU GEOGRAFIJU? /

Kakav gaf: Turistička zajednica reklamira Korčulu, na slici Rovinj: 'Idiličan otok'

Image

Hrvatska turistička zajednica na svojoj Facebook stranici slikom Rovinja opisala je Korčulu. U komentarima ispod objave stranci se čude i upozoravaju da je došlo do greške

7.2.2024.
10:59
VOYO logo

Je li to Korčula ili je Rovinj? Netko u Hrvatskoj turističkoj zajednici je malo pobrkao lončiće. Naime, objava na njihovoj Facebook stranici - Croatia Full of life - pokazuje da netko zaista ne zna svoj posao kad može zamijeniti dva bisera Jadrana - dalmatinski otok Korčulu i jedan od najljepših gradova na Mediteranu - Rovinj.

"Korčula: gdje povijesni šarm susreće tirkizne vode. Jeste li već posjetili ovaj idilični otok?", upravo tako stoji u opisu na engleskom, na Facebook stranicama Hrvatske turističke zajednice ispod fotografije Rovinja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da se dogodila greška upozorili su - ne Hrvati nego stranci u komentarima ispod objave.

David Adams piše: "Looks like Rovinj to me (Izgleda mi kao Rovinj)." Kevin Macadam dodaje: "Yeah, that's not Korcula (To nije Korčula)". dok se Kevin McCann čudi:" Is that not Rovinj? (Zar to nije Rovinj)."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HTZ: 'Riječ je o nenamjernoj pogrešci'

Grešku u Hrvatskoj turističkoj zajednici nisu uočili odmah. Status je tako stajao nekih 16 sati pa je obrisan i to tek nakon našeg upita. Pitali smo Hrvatsku turističku zajednicu kako je moglo doći do takve greške i i što su poduzeli po tom pitanju.

"Objava na društvenoj mreži Facebook, koju spominjete u upitu, posljedica je nenamjerne pogreške SM agencije s kojom surađujemo i koja je angažirana za podršku u provedbi facebook aktivnosti. U ovom slučaju riječ je o programiranom postu koji je automatski objavljen. Post je uklonjen čim je uočena pogreška jer ne postoji mogućnost ispravka/zamjene same fotografije u unaprijed programiranim objavama. Također, ovom se prilikom zahvaljujemo našim vjernim i brojnim pratiteljima na društvenoj mreži Facebook na razumijevanju i dobronamjernom ukazivanju na pogrešku", odgovorili su nam iz Hrvatske turističke zajednice.

Ipak, donosimo vam screenshot objave.

Image

No to nije prva pogreška koju je napravio HTZ u promociji hrvatskog turizma. U listopadu 2022. godine u videu u kojem je promoviran "Mjesec hrvatskog turizma" iskoristili su snimku iz norveške šume kroz koju prolazi vlak. Idiličan krajolik, zelena šuma koja se proteže brdom, a kroz nju prolazi pruga kojom vozi vlak, idilična siva kuća u šumi, potočić te mlada žena koja viri kroz prozor - sve to nisu kadrovi iz Hrvatske. Naime, identična snimka (osim dijela s mladom ženom) postoji na Shutterstocku, web stranici koji nudi fotografije i snimke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogledajte video: U Gorskom Kotaru cvjeta i zimski i ljetni turizam: 'Čim padne snijeg odmah telefoni zvone nonstop'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo