NE ZNAJU GEOGRAFIJU? / Kakav gaf: Turistička zajednica reklamira Korčulu, na slici Rovinj: 'Idiličan otok'

Image

Hrvatska turistička zajednica na svojoj Facebook stranici slikom Rovinja opisala je Korčulu. U komentarima ispod objave stranci se čude i upozoravaju da je došlo do greške

7.2.2024.
10:59
VOYO logo

Je li to Korčula ili je Rovinj? Netko u Hrvatskoj turističkoj zajednici je malo pobrkao lončiće. Naime, objava na njihovoj Facebook stranici - Croatia Full of life - pokazuje da netko zaista ne zna svoj posao kad može zamijeniti dva bisera Jadrana - dalmatinski otok Korčulu i jedan od najljepših gradova na Mediteranu - Rovinj.

"Korčula: gdje povijesni šarm susreće tirkizne vode. Jeste li već posjetili ovaj idilični otok?", upravo tako stoji u opisu na engleskom, na Facebook stranicama Hrvatske turističke zajednice ispod fotografije Rovinja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da se dogodila greška upozorili su - ne Hrvati nego stranci u komentarima ispod objave.

David Adams piše: "Looks like Rovinj to me (Izgleda mi kao Rovinj)." Kevin Macadam dodaje: "Yeah, that's not Korcula (To nije Korčula)". dok se Kevin McCann čudi:" Is that not Rovinj? (Zar to nije Rovinj)."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HTZ: 'Riječ je o nenamjernoj pogrešci'

Grešku u Hrvatskoj turističkoj zajednici nisu uočili odmah. Status je tako stajao nekih 16 sati pa je obrisan i to tek nakon našeg upita. Pitali smo Hrvatsku turističku zajednicu kako je moglo doći do takve greške i i što su poduzeli po tom pitanju.

"Objava na društvenoj mreži Facebook, koju spominjete u upitu, posljedica je nenamjerne pogreške SM agencije s kojom surađujemo i koja je angažirana za podršku u provedbi facebook aktivnosti. U ovom slučaju riječ je o programiranom postu koji je automatski objavljen. Post je uklonjen čim je uočena pogreška jer ne postoji mogućnost ispravka/zamjene same fotografije u unaprijed programiranim objavama. Također, ovom se prilikom zahvaljujemo našim vjernim i brojnim pratiteljima na društvenoj mreži Facebook na razumijevanju i dobronamjernom ukazivanju na pogrešku", odgovorili su nam iz Hrvatske turističke zajednice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, donosimo vam screenshot objave.

Image

No to nije prva pogreška koju je napravio HTZ u promociji hrvatskog turizma. U listopadu 2022. godine u videu u kojem je promoviran "Mjesec hrvatskog turizma" iskoristili su snimku iz norveške šume kroz koju prolazi vlak. Idiličan krajolik, zelena šuma koja se proteže brdom, a kroz nju prolazi pruga kojom vozi vlak, idilična siva kuća u šumi, potočić te mlada žena koja viri kroz prozor - sve to nisu kadrovi iz Hrvatske. Naime, identična snimka (osim dijela s mladom ženom) postoji na Shutterstocku, web stranici koji nudi fotografije i snimke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogledajte video: U Gorskom Kotaru cvjeta i zimski i ljetni turizam: 'Čim padne snijeg odmah telefoni zvone nonstop'

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo