Iz Karlovca je u glavni grad na konferenciju doputovala bez ikakvog problema. No, kada se u subotu iz Zagreba vraćala kući, doživjela je šok. Uz pratnju je došla do kolodvora gdje je konduktera zamolila za pomoć.
''Odgovorio mi je da nema vremena i da mora kontrolirati karte. Tako sam sasvim slučajno doznala da taj vlak presjeda u Zdenčini. Što bi se tek dogodilo da sam sjela i stigla do tog odredišta? Kako bih dalje? Kod kuće me je čekala obitelj. Svi su dignuli frku, pitali se gdje sam i kako ću doći. Na kraju sam se vratila autobusom. Znam da nisu svi takvi i zato mi je posebno teško'', prepričala je Karlovčanka koja je HŽ-u uputila i pismenu žalbu.
Njezin suprug dodaje da im je većina konduktera uvijek na usluzi.
''Nedavno mi je kolega putovao u Rijeku i isto se zbog remonta pruge moralo presjedati u Zdenčini. Pomogla su mu dvojica'', napominje.
Kondukteri moraju biti na usluzi svim putnicima
U HŽ-u su se ispričali Danici Rob zbog neugodnosti.
''Zaprimili smo žalbu i odmah pokrenuli istražni postupak kako bismo ispitali sve detalje vezane uz navedeni događaj. Kondukter je suspendiran do okončanja istražnog postupka.
Dužnost osoblja HŽ Putničkog prijevoza jest postupati profesionalno i ljubazno te biti tijekom putovanja vlakom na usluzi svim putnicima, a osobito osobama s posebnim potrebama'', poručila je glasnogovornica Mihaela Tomurad Sušac.
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.