Kada se na jednom mjestu okupi televizijska konkurencija, rasprava mora biti zanimljiva. Dobrog vam sadržaja neće nedostajati.
"Na tržištu postoji dovoljno medijskih kuća koje mogu napraviti dobar sadržaj za svoje gledatelje. Pitanje je na kraju krajeva tko će uspjeti preživjeti tešku ekonomsku krizu, ali u medijima uvijek nekako stvar dođe na svoje i vjerojatno kvaliteta i dobar sadržaj pobjeđuju", kazao je Ivan Lovreček, zamjenik predsjednika Uprave RTL-a Hrvatska.
No, poslovni suparnici mogu biti i prijatelji.
"Kao prijatelji smo u jednom vrlo dobrom i srdačnom odnosu, ali smo i biti ćemo oštra i teška konkurencija", naglasio je Lovreček.
Televizija - neiscrpna tema. Kako je bilo raditi nekada a kako je sada? Goran Milić kaže razlika je osjetna, prošlo je stoljeće bilo prepuno tabu tema.
"Te stvari koje ne znamo, neke s razlogom nisu htjele da znamo.", otkrio je Goran Milić, direktor vijesti i programa na .
"Mi smo imali jedno neznanje, na kraju cijeli istočni blok nismo snimali u formi reportaže da vidimo kako živi neki inženjer, radnik bilo tko u istočnom bloku. Sport da, Boljšoj tetar da, ali život ne", dodao je Milić.
A život začinjava i britak humor. Koji je narod sklon najboljim šalama i kolika je uopće moć humora- taj je panel spretno moderirala naša Antonija.
"Imamo te klišeje. Hrvati i Slovenci nemaju smisla za humor, da su ljudi u Bosni i Hercegovini jako duhoviti i da su Srbi duhoviti", kazala je Antonija Mandić.
A sve što se dogodi i u budućnosti će se najradije pratiti na televiziji. Jedan od važnijih zaključaka proteklog vikenda.
"Video format ostaje i postat će definitivno najvažniji format. Pokazuje se da televizija ne nestaje nego postaje kompleksnija i šira", naglasio je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
A za kraj nećemo biti kompleksni, nego jednostavni. Baš takvi
postajali su svi sudionici koji su nakon odrađenog posla mogli
uživati u rovinjskoj weekend zabavi.