weekend media festival / Komunikacijskog stručnjaka ovog vikenda lako je bilo pronaći!

Komunikacijskog stručnjaka ovog vikenda lako je bilo pronaći, jer najbolji iz cijele regije okupili su se u Rovinju. Što se sve događalo na sedmom po redu 'Weekend media festivalu', ispričat će vam naša Ida Balen.

22.9.2014.
18:05
VOYO logo

Kada se na jednom mjestu okupi televizijska konkurencija, rasprava mora biti zanimljiva. Dobrog vam sadržaja neće nedostajati.

"Na tržištu postoji dovoljno medijskih kuća koje mogu napraviti dobar sadržaj za svoje gledatelje. Pitanje je na kraju krajeva tko će uspjeti preživjeti tešku ekonomsku krizu, ali u medijima uvijek nekako stvar dođe na svoje i vjerojatno kvaliteta i dobar sadržaj pobjeđuju", kazao je Ivan Lovreček, zamjenik predsjednika Uprave RTL-a Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, poslovni suparnici mogu biti i prijatelji.

"Kao prijatelji smo u jednom vrlo dobrom i srdačnom odnosu, ali smo i biti ćemo oštra i teška konkurencija", naglasio je Lovreček.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Televizija - neiscrpna tema. Kako je bilo raditi nekada a kako je sada? Goran Milić kaže razlika je osjetna, prošlo je stoljeće bilo prepuno tabu tema.

"Te stvari koje ne znamo, neke s razlogom nisu htjele da znamo.", otkrio je Goran Milić, direktor vijesti i programa na .

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi smo imali jedno neznanje, na kraju cijeli istočni blok nismo snimali u formi reportaže da vidimo kako živi neki inženjer, radnik bilo tko u istočnom bloku. Sport da, Boljšoj tetar da, ali život ne", dodao je Milić.

A život začinjava i britak humor. Koji je narod sklon najboljim šalama i kolika je uopće moć humora- taj je panel spretno moderirala naša Antonija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Imamo te klišeje. Hrvati i Slovenci nemaju smisla za humor, da su ljudi u Bosni i Hercegovini jako duhoviti i da su Srbi duhoviti", kazala je Antonija Mandić.

A sve što se dogodi i u budućnosti će se najradije pratiti na televiziji. Jedan od važnijih zaključaka proteklog vikenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Video format ostaje i postat će definitivno najvažniji format. Pokazuje se da televizija ne nestaje nego postaje kompleksnija i šira", naglasio je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.

A za kraj nećemo biti kompleksni, nego jednostavni. Baš takvi postajali su svi sudionici koji su nakon odrađenog posla mogli uživati u rovinjskoj weekend zabavi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo