Daleko smo ipak od medijske pismenosti. Prema istraživanju UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije, hrvatski građani daju si mršavu trojku. Zato su danas otvoreni Dani medijske pismenosti.
O nasilju i sigurnosti na interentu - šestaši već dosta znaju, a nepoznanica im nisu ni lažne vijesti.
Istraživanje Unicefa i agencije za el. medije pokazalo je da
81 posto građana smatra da se djecu ne poučava
dovoljno o utjecaju medija. Medijska pismenost
u sklopu eksperimentalne kurikularne reforme od jeseni se uvodi u
različite predmete.
"Od matematike i informatike i drugih predmeta i međupredmetnih tema gdje se govori o tome kao čitati informaciju kako je procijeniti i vrednovati što je jako važno u borbi protiv ovih lažnih vijesti", smatra Blaženka Divjak, ministrica znanosti i obrazovanja.
Veliki naglasak stavlja se i na problem medijskog nasilja te sigurnosti na internetu. Uz škole i roditelje, za edukaciju o medijskoj pismenosti odgovorni su i sami mediji.
"Ono što mi želimo poticati kao ministarstvo nadležno za medije jest i odgovornost medija koji nisu prvi, ali mogu mnogo napraviti u vezi medijske pismenosti", izjavila je ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek.
Ako svi budu slijedli primjer iz ove učionice, mršava trojka iz medijske pismenosti mogla bi se pretvoriti barem u čvrstu četvorku, ako već ne peticu.