ispravno vozilo? / Kaos u autobusu od Šibenika do Zagreba: 'Sjedala su bila natopljena vodom, puhao je propuh, a prtljaga nam je bila potpuno mokra!'

Image
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Pitanje koje se postavlja je koliko je takav autobus ispravan za putovanje na tako dugoj relaciji, ali i za prijevoz općenito

25.10.2017.
8:20
Hrvoje Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Putnici koji su nedjelju, 22. listopada, putovali na relaciji Šibenik-Zagreb autobusom šibenskog autoprijevoznika Autotransport na odredište su stigli – mokri. Iz stropa je tijekom cijelog putovanja kapala voda koja je smočila sjedala i prtljagu te je puhao hladan zrak, kazala čitateljica Šibenskog portala koja je putovala na spomenutoj relaciji.

Pitanje koje se postavlja je koliko je takav autobus ispravan za putovanje na tako dugoj relaciji, ali i za prijevoz općenito

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Stanje autobusa je bilo u kritičnom stanju, zadnja sjedala su bila natopljena vodom i neki putnicu su do kraja puta morali sjediti na njima. Ja sam se uspjela premjestiti na sjedalo ispred, ali sat i pol nakon toga ponavlja se priča – kroz dugme između dva stropna svjetla krenula je kapati voda.  Klima je puhala malo toplo, malo hladno, a tokom cijelog putovanja kroz strop je dolazio i propuh jer spojevi očito nisu bili dobro izolirani. Po dolasku na odredište uzela sam prtljagu iz bunkera i nakon nekoliko minuta shvatila da se iz torbe cijedi voda. Torba mi je, kao i sve stvari u njoj, bila kompletno mokra, baš kao i još jednoj djevojci – ispričala je čitateljica detalje nedjeljne vožnje na relaciji Šibenik-Zagreb.

Zbog neugodnih iskustava obratila se šibenskom autoprijevozniku s molbom za povrat novca za kartu, ali i sugestijom da obave tehnički pregled autobusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Kapanje vode kroz električne instalacije i sve ostalo što se u vožnji događalo je opasno, a prijevoz putnika takvim prijevoznim sredstvom neodgovorno i neprofesionalno. Autotransportu sam uputila mail s tim istim sadržajem, ali još uvijek nisam dobila odgovor- kazala nam je.

Za komentar o navedenom događaju Šibenski portal obratio se Branimiru Knezu, direktoru ATP-a, koji s događajem nije upoznat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Na radnom stolu me nije dočekao nikakav dopis i nisam upoznat sa situacijom – kratko je komentirao.

Na pitanje koliko je normalno da iz stropa kaplje tijekom četverosatne vožnje i hoće li autobus na tehnički pregled nije se izjasnio, dok je na pitanje hoće li vratiti novce putnici i kakva je praksa u ovakvim slučajevima kazao:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– O tome ćemo se očitovati putnici!

Odgovor na mail koji je čitateljica poslala autoprijevozniku stigao je nakon razgovora s direktorom i u njemu stoji da će cijeli slučaj i situaciju analizirati i povratno je izvjestiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 18
Gledaj užvio 13.srpnja
VOYO logo