Kaćunko: Homo lobi nameće 'kult tura'

Po svemu sudeći, Niko Bulić će poslušati šeficu premijerku Kosor, pa ćemo goste na Jadran pozivati promotivnim spotom u kojem neće biti stražnjice.

13.4.2010.
10:48
VOYO logo

Hoće li kadar ženske stražnjice biti izbačen iz službenog promotivnog spota u Hrvatskoj turističkoj zajednici još ne žele potvrditi, no šuška se da će direktor HTZ-a Niko Bulić uvažiti primjedbe Jadranke Kosor.

Iako su Bulić i marketinški stručnjaci koji su osmislili spot mišljenja da stražnjica u spotu nije seksizam, prevagnula je, kako doznaje Slobodna Dalmacija, riječ premijerke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ubuduće bi se, prema neslužbenim informacijama, trebale prikazivati kraće verzije spota u kojima se stražnjica manekenke i studentice prava Jelene Glišić ne pojavljuje.

Tvrtka BBDO je, podsjetimo, izradila tri verzije spota u trajanju od 10, 20 i 30 sekundi, a "sporni" kadar pojavljuje se samo u onom od 30 sekundi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

BBDO je demantirao glasine prema kojima je izrada spota plaćena čak 500 tisuća eura. Ističu da su dva spota, s čijim su koncepcijama pobijedili na natječaju, ukupno stajala oko 70 tisuća eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Don Kaćunko: Spot Jadran svodi na stražnjicu

Nakon premijerke Kosor i niza ženskih udruga, protiv stražnjice u bikiniju ustao je i don Anđelko Kaćunko, župni vikar u Gospiću, naglašavajući kako podržava svakoga tko želi izbaciti taj dio spota jer se tako "Hrvatska, naš Jadran i ljudi svode na stražnjicu".

"Očito je da homo lobi nameće 'kult tura', to je sve njihovo maslo. Stražnjica postaje važnija od mozga", komentira don Anđelko, napominjući kako je 'kult tura' stigao iz inozemstva, ali su ga Hrvati odmah prihvatili jer "ne daj Bože da zaostaju za svijetom u šporkici".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201004110286006 arti-201004100254006

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo