"Netočan je podatak da je izborni stožer Ive Josipovića za oglašavanje na nacionalnim televizijama potrošio 6,4 milijuna. U oba kruga, za oglašavanje na trima nacionalnim i svim lokalnim televizijskim postajama, te u tiskovinama potrošeno je 4,3 milijuna kuna, što je daleko manje od procjene GONG-a", navodi direktor Josipovićeve kampanje.
arti-201001290394006"Ista situacija bila je i nakon prvog kruga u kojem smo realno potrošili manje nego je bila procjena. Kao što je vidljivo iz izvještaja HTV-a, izborni stožer Ive Josipovića tek je na četvrtom mjestu po potrošnji. Ovom prilikom napominjemo da prilikom izračunavanja i pri procjenama utrošenog novca valja uzeti u obzir činjenicu da svi mediji tijekom izbornih kampanja određuju posebne uvjete i odobravaju posebne popuste, što znatno umanjuje cijenu oglašavanja. Žao nam je što predstavnici GONG-a i Transparency Internationala prije konferencije za medije nisu kontaktirali Izborni stožer Ive Josipovića radi objektivnog informiranja javnosti", navodi Mirando Mrsić.
GONG i TIH su danas objavili izračun troškova oglašavanja kandidata na četirima nacionalnim TV-postajama, u 13 dnevnih novina i 49 tjednika, dvotjednika i mjesečnika. Zbrojili su bruto vrijednost zakupljenog prostora sukladno važećim cjenicima medija koji su bili isti za sve kandidate s uključenim redovnim popustima, bez PDV-a. Napomenuli su da su dodatni komercijalni popusti koje su kandidati mogli dobiti na količinu oglasa i zbog plaćanja unaprijed trebali biti navedeni u izvještajima kao donacija, jer znače nejednak tretman kandidata.