Josipović: Nisam potrošio toliko para! GONG ne zna!

29.1.2010.
17:15
VOYO logo

"Netočan je podatak da je izborni stožer Ive Josipovića za oglašavanje na nacionalnim televizijama potrošio 6,4 milijuna. U oba kruga, za oglašavanje na trima nacionalnim i svim lokalnim televizijskim postajama, te u tiskovinama potrošeno je 4,3 milijuna kuna, što je daleko manje od procjene GONG-a", navodi direktor Josipovićeve kampanje.

arti-201001290394006"Ista situacija bila je i nakon prvog kruga u kojem smo realno potrošili manje nego je bila procjena. Kao što je vidljivo iz izvještaja HTV-a, izborni stožer Ive Josipovića tek je na četvrtom mjestu po potrošnji. Ovom prilikom napominjemo da prilikom izračunavanja i pri procjenama utrošenog novca valja uzeti u obzir činjenicu da svi mediji tijekom izbornih kampanja određuju posebne uvjete i odobravaju posebne popuste, što znatno umanjuje cijenu oglašavanja. Žao nam je što predstavnici GONG-a i Transparency Internationala prije konferencije za medije nisu kontaktirali Izborni stožer Ive Josipovića radi objektivnog informiranja javnosti", navodi Mirando Mrsić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

GONG i TIH su danas objavili izračun troškova oglašavanja kandidata na četirima nacionalnim TV-postajama, u 13 dnevnih novina i 49 tjednika, dvotjednika i mjesečnika. Zbrojili su bruto vrijednost zakupljenog prostora sukladno važećim cjenicima medija koji su bili isti za sve kandidate s uključenim redovnim popustima, bez PDV-a. Napomenuli su da su dodatni komercijalni popusti koje su kandidati mogli dobiti na količinu oglasa i zbog plaćanja unaprijed trebali biti navedeni u izvještajima kao donacija, jer znače nejednak tretman kandidata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo