Natječaj za nova zapošljavanja u budućoj robnoj kući IKEA-i u Zagrebu otvoren je danas, 22. studenoga, i trajat će do 1. prosinca 2013. na internetskoj stranici www.IKEA.hr.
Iz tvrtke su objavili da traže 29 zaposlenika za devet otvorenih pozicija i to: pet voditelja tima za IKEA-inu hranu, pet djelatnika za dizajn interijera i vizualno aranžiranje IKEA-inog asortimana, četiri voditelja tima protoka robe, četiri voditelja tima blagajni, tri voditelja tima u odnosima s kupcima te po jednog stručnjaka za planiranje satnice, voditelja održivog razvoja i grafičkog dizajnera.
Kakva je procedura...
Prijave potencijalnih zaposlenika zaprimaju se isključivo putem stranice www.IKEA.hr, a iz tvrtke pozivaju zainteresirane da pažljivo poprate cjelokupni postupak. To se ponajviše odnosi na odgovarajući format životopisa. Naime, IKEA je napravila predložak životopisa za svaku pojedinu poziciju. Kandidati najprije trebaju preuzeti životopis, popuniti ga i onda priložiti u njihov sustav.
Nakon pregleda životopisa slijede telefonski intervjui, a potom i intervjui uživo, te procjenjivanje kandidata kroz tzv. IKEA Assesment Centre (Centar procjene), gdje, osim poslovnih vještina, gledamo i usklađenost osobnih vrijednosti kandidata s onima tvrtke IKEA.
IKEA će biti otvorena na ljeto
Za 11 pozicija oglašenih na natječaju u listopadu 2013. prijavilo se približno 2.200 kandidata. Najprivlačnija im je bila pozicija tzv. "shopkeepera", odnosno voditelja raznih odjela prodaje robne kuće, za koju je zaprimljeno 658 prijava.
IKEA-ina robna kuća u Zagrebu otvorit će se u ljeto 2014. godine, na istočnom ulazu u grad Zagreb, kod Ivanje Reke, 16 kilometara od centra grada. Ukupno će imati oko 300 zaposlenika. IKEA je, prema istraživanju portala Moj Posao, prošle godine zauzela osmo mjesto među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj.
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.