Prijedlogom od 40 posto skupljem parkingu zagrebački Holding uzburkao je glavni grad!
Gradonačelnik mudro šuti i dok Zagreb čeka realizaciju projekta sljemenske žičare, Milan Bandić u Sarajevu Otvara onu do Trebevića. Zanimljivo, odluke o pojeftinjenu stižu od samog gradočelnika uvijek prije izbora, a kada su na redu nepopularne odluke - Bandić ništa ne zna.
Budete li se htjeli parkirati u centru Zagreba, od 1. svibnja mogli biste za to plaćati deset umjesto šest kuna po satu, a u 2. zoni pet umjesto tri. I u trećoj zoni cijena bi išla na dvije kune s kune i pol, a kuna po satu bi se naplaćivala i u novoj, dosad besplatnoj petoj zoni. Sve to za 38 i pol milijuna kuna više u blagajni Holdinga.
Gradonačelnik se zasad pravi kao da o prijedlogu gradske tvrtke ništa ne zna.
“Da li će doći do poskupljenja, o tome će odlučit gradonačelnik. Ali do mene još nije došlo ništa”, kazao je jučer Bandić okupljenim novinarima.
I upravo je tako već godinama - gradonačelnik ostavlja dojam da odlučuje o svemu - o pojeftinjenjima usluga, obično pred izbore, i poskupljenjima, kada izbori prođu.
Stoga podsjetimo na nekoliko njegovih izjava koje je gomilao proteklih godina.
28.12.2007.
To je cijena života u velikom gradu, meni je žao smo to morali napraviti, ali drugog izbora nismo imali.
Pa bi se onda predstavljao kao onaj koji građane spašava od rasta cijena.
30.01.2008.
Onda ćemo predložit pola pola - da pola uštedimo - pola od plaća - pola ušteda u gradu, i onda ako se dogovorimo - nećemo povećati cijene.
Kako se nositi s višim cijenama parkinga Bandić je građanima tumačio tada i na vlastitom primjeru.
Od petka idem pješke na posao, odnosno tramvajem. I nema više ne idem automobilom na posao. Evo, pozivam i Vas...
01.10.2012.
Suze mi na oči idu kad vidim da je parking prazan, a građani
nemaju gdje parkirati.
Građanima je tako u posljednjih osam godina priuštio sama
sniženja - sat u prvoj zoni stajao je još 2010. 14 kuna, cijena
se spuštala prvo na 12, pa na 10, potom 8, a 2014. na samo 6
kuna.
Kada su lani, recimo, pale cijene prigradskom prometu, pitali smo gradonačelnika zašto je dosad bilo skupo, pa nam je odgovorio da je pametan da ne bi bio gradonačelnik.
Da se u Zagrebu sve radi u ritmu izbora, a ne interesu građana, godinama tvrdi i ona koja je lani došla najbliže pobjedi nad Bandićem u Zagrebu.
“Ovaj model pokazuje da zapravo modela nema, da su odluke ishitrene, da kad nastaje problem u proračun da se onda cijene dižu, opet ne znamo ni zašto ni kako, uvodi se peta zona, znači li to da će svugdje biti naplata parkiranja? Dakle, gradom Zagrebom se ne upravlja sustavno", kazala je Anka Mrak Taritaš.
Grad bi odluku o novim cijenama parkinga mogao donijeti idućeg tjedna. Nema sumnje da će, skoče li cijene, Milan Bandić zaključiti da je učinio sve što je mogao u interesu građana.