ČEKALI TRI SATA /

HŽ nakon fijaska za RTL otkrio razlog kvara vlaka: 'Ispričavamo se, imaju pravo na naknadu od 50 posto'

Image
Foto: Danas.hr

'S obzirom na kvar lokomotive, klima u vagonima nije mogla raditi. Prvi autobus u kolodvor je stigao oko 14.50, a drugi oko 15.50 sati te se putnici nastavili putovanje prema Splitu', kazali su iz HŽ-a

30.6.2024.
17:41
Danas.hr
VOYO logo

Ranije danas smo pisali da je putnike iz Zagreba koji su se ukrcali na vlak za split dočekalo neugodno iznenađene. Htjeli su iskoristiti pogodnostPutničkog prijevoza i jeftinije otići na more.

Nažalost, vlak se pokvario pa su putnici ostali čekati u mjestu Lovinac. Iz vlaka su izašli oko 12 sati, a oko 14.50 po njih je konačno stigao zamjenski autobus. Iz HŽ-a su odgovorili na RTL-ove upite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prije svega ispričavamo se putnicima vlaka 521. Danas je tijekom vožnje vlaka 521 (Zagreb 7.07 – Split 14.00), u 12.18 sati u kolodvoru Lovinac došlo do kvara lokomotive uslijed visokih temperatura. Po zaustavljanju vlaka kontaktiran je autobusni prijevoznik koji je dva autobusa mogao ispostaviti u oko sljedeća dva sata. Putnicima su odmah podijeljena pića i hrana iz vlaka te im je dodatno poslana voda u kolodvor Lovinac. S obzirom na kvar lokomotive, klima u vagonima nije mogla raditi. Prvi autobus u kolodvor je stigao oko 14.50, a drugi oko 15.50 sati te se putnici nastavili putovanje prema Splitu", kazali su iz HŽ-a.

Image
JEDVA SU DOČEKALI /

Muke po HŽ-u! Putnicima zaglavljenima u Lovincu zbog kvara na vlaku, napokon stigao autobus

Image
JEDVA SU DOČEKALI /

Muke po HŽ-u! Putnicima zaglavljenima u Lovincu zbog kvara na vlaku, napokon stigao autobus

"S obzirom na kašnjenje vlaka dulje od 120 minuta, sukladno Uredbi (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u visini od 50 % cijene karte. Zahtjev za ostvarivanje navedenog prava putnici mogu preuzeti online na https://www.hzpp.hr/prava-putnika u dijelu Naknada za kašnjenje ili na blagajnama. Zahtjev i ovjerenu kartu putnici mogu poslati poštom ili na e-mail reklamacije@hzpp.hr", dodali su iz HŽ-a te se još jednom ispričali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Putnici koji su krenuli HŽ-om na more, pa se pokvario vlak, nakon tri sata na suncu dočekali autobus

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo