ČEKALI TRI SATA / HŽ nakon fijaska za RTL otkrio razlog kvara vlaka: 'Ispričavamo se, imaju pravo na naknadu od 50 posto'

Image
Foto: Danas.hr

'S obzirom na kvar lokomotive, klima u vagonima nije mogla raditi. Prvi autobus u kolodvor je stigao oko 14.50, a drugi oko 15.50 sati te se putnici nastavili putovanje prema Splitu', kazali su iz HŽ-a

30.6.2024.
17:41
Danas.hr
VOYO logo

Ranije danas smo pisali da je putnike iz Zagreba koji su se ukrcali na vlak za split dočekalo neugodno iznenađene. Htjeli su iskoristiti pogodnostPutničkog prijevoza i jeftinije otići na more.

Nažalost, vlak se pokvario pa su putnici ostali čekati u mjestu Lovinac. Iz vlaka su izašli oko 12 sati, a oko 14.50 po njih je konačno stigao zamjenski autobus. Iz HŽ-a su odgovorili na RTL-ove upite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prije svega ispričavamo se putnicima vlaka 521. Danas je tijekom vožnje vlaka 521 (Zagreb 7.07 – Split 14.00), u 12.18 sati u kolodvoru Lovinac došlo do kvara lokomotive uslijed visokih temperatura. Po zaustavljanju vlaka kontaktiran je autobusni prijevoznik koji je dva autobusa mogao ispostaviti u oko sljedeća dva sata. Putnicima su odmah podijeljena pića i hrana iz vlaka te im je dodatno poslana voda u kolodvor Lovinac. S obzirom na kvar lokomotive, klima u vagonima nije mogla raditi. Prvi autobus u kolodvor je stigao oko 14.50, a drugi oko 15.50 sati te se putnici nastavili putovanje prema Splitu", kazali su iz HŽ-a.

Image
JEDVA SU DOČEKALI /

Muke po HŽ-u! Putnicima zaglavljenima u Lovincu zbog kvara na vlaku, napokon stigao autobus

Image
JEDVA SU DOČEKALI /

Muke po HŽ-u! Putnicima zaglavljenima u Lovincu zbog kvara na vlaku, napokon stigao autobus

"S obzirom na kašnjenje vlaka dulje od 120 minuta, sukladno Uredbi (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u visini od 50 % cijene karte. Zahtjev za ostvarivanje navedenog prava putnici mogu preuzeti online na https://www.hzpp.hr/prava-putnika u dijelu Naknada za kašnjenje ili na blagajnama. Zahtjev i ovjerenu kartu putnici mogu poslati poštom ili na e-mail reklamacije@hzpp.hr", dodali su iz HŽ-a te se još jednom ispričali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Putnici koji su krenuli HŽ-om na more, pa se pokvario vlak, nakon tri sata na suncu dočekali autobus

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ZA ELISU
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo