Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
ČEKALI TRI SATA /

HŽ nakon fijaska za RTL otkrio razlog kvara vlaka: 'Ispričavamo se, imaju pravo na naknadu od 50 posto'

'S obzirom na kvar lokomotive, klima u vagonima nije mogla raditi. Prvi autobus u kolodvor je stigao oko 14.50, a drugi oko 15.50 sati te se putnici nastavili putovanje prema Splitu', kazali su iz HŽ-a

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Ranije danas smo pisali da je putnike iz Zagreba koji su se ukrcali na vlak za split dočekalo neugodno iznenađene. Htjeli su iskoristiti pogodnostPutničkog prijevoza i jeftinije otići na more.

Nažalost, vlak se pokvario pa su putnici ostali čekati u mjestu Lovinac. Iz vlaka su izašli oko 12 sati, a oko 14.50 po njih je konačno stigao zamjenski autobus. Iz HŽ-a su odgovorili na RTL-ove upite.

"Prije svega ispričavamo se putnicima vlaka 521. Danas je tijekom vožnje vlaka 521 (Zagreb 7.07 – Split 14.00), u 12.18 sati u kolodvoru Lovinac došlo do kvara lokomotive uslijed visokih temperatura. Po zaustavljanju vlaka kontaktiran je autobusni prijevoznik koji je dva autobusa mogao ispostaviti u oko sljedeća dva sata. Putnicima su odmah podijeljena pića i hrana iz vlaka te im je dodatno poslana voda u kolodvor Lovinac. S obzirom na kvar lokomotive, klima u vagonima nije mogla raditi. Prvi autobus u kolodvor je stigao oko 14.50, a drugi oko 15.50 sati te se putnici nastavili putovanje prema Splitu", kazali su iz HŽ-a.

"S obzirom na kašnjenje vlaka dulje od 120 minuta, sukladno Uredbi (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u visini od 50 % cijene karte. Zahtjev za ostvarivanje navedenog prava putnici mogu preuzeti online na https://www.hzpp.hr/prava-putnika u dijelu Naknada za kašnjenje ili na blagajnama. Zahtjev i ovjerenu kartu putnici mogu poslati poštom ili na e-mail reklamacije@hzpp.hr", dodali su iz HŽ-a te se još jednom ispričali.

POGLEDAJTE VIDEO: Putnici koji su krenuli HŽ-om na more, pa se pokvario vlak, nakon tri sata na suncu dočekali autobus

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike