TREĆE IZDANJE / HUDI Digitalni AdEx na DigitalPub Dayu otkriva koliko se u 2023. trošilo na digitalne oglase

Image
Foto: HUDI

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), objavit će rezultate HUDI digitalnog AdEx istraživanja za 2023. godinu na drugom izdanju DigitalPub Daya

13.6.2024.
15:07
HUDI
VOYO logo

Istraživanje HUDI Digital AdEx otkrit će kolika je ukupna vrijednost oglašavanja na pretraživačkim platformama i društvenim mrežama koju su generirale velike kampanje, mala i srednja poduzeća te privatne osobe u 2023. godini. Od ove godine, HUDI Digital AdEx po prvi puta odvojeno prati i prihode od digitalnih oglasa u oglasnicima, a osim toga, predstavit će se koliko se ulagalo u display, video, native i specijalne projekte. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatske.

Ozren Kronja, izvršni direktor Hrvatske udruge digitalnih izdavača, najavljuje kako je, u usporedbi sa stagnacijom u 2022., u 2023. tržište raslo u svim područjima mjerenja. A koliko točno, saznat ćemo na DigitalPub-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NAKON EUROPSKIH IZBORA /

Nova pravila o političkom oglašavanju u EU: 'Želimo suzbiti dezinformacije'

Image
NAKON EUROPSKIH IZBORA /

Nova pravila o političkom oglašavanju u EU: 'Želimo suzbiti dezinformacije'

Navigiranje kroz dezinformacije

Ovogodišnji DigitalPub Day 2.0, stručna konferencija u organizaciji HUDI-ja, naslovljen je "Navigating Misinformation: Sail the seas of information with the compass of critical thinking" i posvećen je borbi protiv dezinformacija i zaštiti ljudi u internetskom okruženju. Osim HUDI-jevog aktivnoga sudjelovanja u dva ključna fact-checking projekta – TurFacto Agencije za elektroničke medije i Ministarstva kulture i medija, u suradnji sa Sveučilištem VERN, i FACT, u suradnji s FERIT-om Osijek, borbi protiv dezinformacija priključuje se i Google News Initiative sa prezentacijom na temu prebunkinga koju će održati Natalia Żaba, Google Teaching Fellow. Voditeljica marketinških komunikacija u A1, Marina Parić, upoznat će sudionike s platformom #BoljiOnline, usmjerenom na zaštitu pojedinaca na internetu.

Novi SoMo Borac, događaj za najjače digitalce regije

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Programski dio konferencije zatvorit će se najavom SoMo Borca, događaja koji iz godine u godinu nagrađuje najuspješnije kampanje čitave regije, a ove će se godine održati 25. listopada. Cijelu priču o digitalnom svijetu i oglašavanju zaokružuju HUDI-jevi partneri Linker i Go2Digital koji podržavaju misiju i viziju konferencije.

Broj sudionika na DigitalPub Dayu je ograničen, a održava se 18. lipnja 2024. u Wespa Bussines & Loungeu u Zagrebu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.

Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

POGLEDAJTE VIDEO: Jesu li digitalne platforme budućnost? 'Voyo je donio gledateljima slobodu'

Love island uk
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo