Prvo izdanje /

HTI News - hrvatska tvrtka izdavač prvog europskog magazina za promociju zdravstvenog turizma

Image
Foto: HTI News

HTI News - European health tourism industry magazine prvi je europski glossy časopis posvećen zdravstvenom turizmu, a izdavač magazina je hrvatska tvrtka Nativa media

8.3.2017.
13:26
HTI News
VOYO logo

Prvo izdanje HTI News - European health tourism industry magazina, premijerno je predstavljeno na 7. HTI konferenciji u Rovinju. Kao prateći magazin HTI konferencije, koja je od 28. veljače do 2. ožujka 2017. godine u rovinjskom hotelu Lone okupila preko 400 dionika zdravstvenog turizma iz cijeloga svijeta, HTI News Magazine pridonosi promociji europskih destinacija zdravstvenog turizma, luksuznog turizma i gastronomije.

Izdavač magazina je hrvatska tvrtka Nativa media, u suradnji s tvrtkom Wellness Dalmacija, osnivačem i organizatorom HTI konferencije. Tvrtka Nativa media je specijalizirana za online i printana izdanja koja promoviraju zdravlje i zdravstveni turizam – izdavač je portala Naturala.hr kao i prvog medija u Hrvatskoj posvećenog zdravstvenom turizmu - 4 Seasons Croatia. Predstavljanjem magazina olakšana je B2B promocija i omogućena prilika pružateljima usluga zdravstvenog turizma za sklapanje novih poslova te dogovaranje suradnje na stranim tržištima. Svoje je zadovoljstvo suradnjom s tvrtkom Nativa media izrazio i Zdeslav Radovčić, osnivač i direktor HTI konferencije – Radi se o prvom europskom glossy magazinu posvećenom zdravstvenom turizmu, koji na 132 stranice donosi pregršt tema vezanih uz zdravstveni turizam, wellness i spa ponudu, luksuzni turizam i vrhunsku gastronomiju i nadamo se da će vam se svidjeti – izjavio je na otvorenju HTI konferencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: HTI News

(Foto: HTI News)

Željeli smo ispričati priču o zdravstvenom turizmu Hrvatske i Europe te pružiti što više informacija o aktualnostima koje se tiču struke. Stoga smo dali dosta prostora stručnjacima za marketing, brendiranje i certificiranje u segmentu zdravstvenog turizma. Iako je magazin namijenjen B2B promociji, napravljen je u obliku lifestyle magazina s ciljem da olakša „prepoznavanje“ sličnima. Radi se o jednoj suptilnoj promociji - mišljenja sam da se kroz novinarski tekst, reportažu ili intervju može lakše prepoznati s kim biste voljeli surađivati. A ako zatreba brza informacija i kontakti, oni su u Info boxu, zajedno s QR kodom koji vodi direktno na englesku verziju stranice – izjavila je Andrea Šitum, direktorica tvrtke Nativa media i autorica projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoje su zadovoljstvo ovakvim vidom promocije izrazili vodeći ljudi industrije zdravstvenog turizma u Hrvatskoj, Europi i svijetu -  Jonathan Edelheit, suosnivač i predsjednik organizacije Medical Tourism Association; ministar turizma Gari Cappelli, Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora turizma pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, dr. Lanalee Araba Sam, osnivačica i predsjednica organizacije American Association of Concierge Obstetrics & Gynaecology;  dr. Prem Jagyasi, predsjednik tvrtke Dr Prem and Associates iz Indije; dr. Cenk Tezcan, direktora turske konzultantske tvrtke B-Wise i mnogi drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo