GOLDEN WORLD AWARD / Hrvati dobili bitnu svjetsku nagradu: U samo četiri mjeseca uspjeli su inicirati izmjenu zakona...

Image
Foto: Borna Filić/PIXSELL

Splitska agencija za odnose s javnošću VAJT dobila je po drugi put u tri godine nagradu Golden World Award

30.7.2021.
16:14
Borna Filić/PIXSELL
VOYO logo

Splitska agencija za odnose s javnošću VAJT dobila je po drugi put u tri godine nagradu Golden World Award koju dodjeljuje krovna svjetska organizacija u odnosima s javnošću IPRA, pišu 24 sata.

VAJT je nagrađen u kategoriji Public Affairs za projekt 'Uvođenje vize za digitalne nomade - kako je Nizozemac Hrvatskoj osigurao prvog službenog digitalnog nomada'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prva je ovo kampanja koja je u potpunosti provedena putem mreže LinkedIn, a Hrvatska je među prvim zemljama na svijetu i druga nakon Estonije u Europi prilagodila svoju zakonsku regulativu i odgovorila na pojavu mladih koji žele raditi za poslodavce u svojoj zemlji, ali fizički boraviti izvan svojih zemalja.

"U vrijeme Rimca i olimpijaca malo što može oduševiti, ali za nas nema dalje od ovog. Imamo sreću da nam se ponavljaju dobri projekti, a domaća i međunarodna struka nas prepoznaju i nagrađuju. Nagrada krovne svjetske organizacije za odnose s javnošću je vrhunac u stručnom smislu i nisam sanjao da nam se može ponoviti u ovako kratkom periodu. Posebno mi je drago što se radi o kategoriji Public affairs jer je rad u tom segmentu izuzetno zahtjevan, pogotovo jer domaća javnost ulogu odnosa s javnošću u javnim politikama još ne razumije na najbolji način. Naravno da je ključ uspjeha ovaj put bio upravo Jan de Jong kao nositelj komunikacije. On je uz maksimalno povjerenje prema nama uložio izniman trud, prikupio malobrojna međunarodna iskustva, bio maksimalno pozitivan i otvoren prema hrvatskim vlastima i pokazao kako se i kroz afirmativnu komunikaciju mogu mijenjati zakoni. Idemo dalje učiti i rasti te s ostalim kolegama iz Hrvatske redovito uzimati prva mjesta jer nam po znanju i trudu svakako pripadaju", rekao je direktor agencije VAJT Jerko Trogrlić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U samo četiri mjeseca uspjeli inicirati promjenu zakona

Kampanju su radili s Nizozemcem Janom de Jongom koji je prije 14 godina preselio u Hrvatsku. Uspjeli su u samo četiri mjeseca inicirati izmjene zakona i osigurati da digitalni nomadi imaju reguliran boravak u Hrvatskoj na godinu dana, umjesto na tri mjeseca koliko su prije mogli boraviti s turističkom vizom.

"Od trenutka kad sam se preselio u Hrvatsku, zaljubio sam se u ovu zemlju. Ali to ne znači da je ovdje sve savršeno i odlično. U posljednjih 10-15 godina gotovo 500.000 uglavnom mladih i talentiranih Hrvata napustilo je zemlju u potrazi za mogućnostima u inozemstvu. Istodobno, hrvatsko gospodarstvo u više od 20% svog BDP-a ovisi o turizmu. Kad je svijet prošle godine prestao putovati kao rezultat globalne pandemije, hrvatsko je gospodarstvo bilo teško pogođeno izostankom dolaska turista. To je bio trenutak kada smo spojili sve točkice. Uvođenjem digitalne nomadske vize mogli bismo Hrvatsku pretvoriti u cjelogodišnju destinaciju, a u isto vrijeme preokrenuti odljev mozgova poželjevši dobrodošlicu mladim i talentiranim stručnjacima, dajući im 12-mjesečne dozvole za boravak. Čvrsto vjerujući da bi se 'digitalni nomadski turizam' mogao pretvoriti u novu industriju za Hrvatsku u cjelini, započeli smo kampanju na LinkedInu. Nakon što smo dobili podršku zajednice LinkedIn, uspjeli smo dobiti podršku premijera Andreja Plenkovića i njegovog kabineta na čemu im veliko hvala. U zemlji poznatoj po svojoj birokraciji pokazali smo da se Hrvatska uspjela okrenuti kad joj se ukaže prilika. Ništa od našeg napora nije učinjeno s ciljem osvajanja nagrada. Željeli smo pomoći u pripremi Hrvatske za sljedeću generaciju. Ova nagrada je, međutim, nevjerojatno priznanje za uloženi trud i služi kao podsjetnik na nevjerojatno putovanje na koje sam ponosan", rekao je de Jong, pišu 24 sata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo