Stari zagrebački kvart mogao bi dobiti parkinge na više etaža

21.5.2013.
12:45
VOYO logo

Ona je, uz Donji grad, najnaseljenija zagrebačka gradska četvrt u kojoj stanuje oko 120 tisuća stanovnika koji imaju oko 40 tisuća automobila. Budući da kroz nju prolaze najvažnije gradske ulice, a zbog guste naseljenosti manjka prostora i u nedostatku novca za skupe projekte, tvrtka Prometis, po naputku Gradskog ureda za promet izradila je plan poboljšanja postojeće prometne infrastrukture.

Na placu potreban veći parking

Uz kapitalne projekte koji će se jednog dana izvesti (denivelacija Vukovarska-Savska, Zagrebačka avenija i Zagrebačka cesta, Jarunski most), predlažu i niz jeftinih i brzih zahvata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Tražili smo rješenja za povećanje protočnosti i sigurnosti za pješake i automobile, izgradnju biciklističkih staza i manjak parkirnih mjesta'', rekao je Milorad Božić, direktor Prometisa. Kako bi riješili problem parkiranja na Trešnjevačkom placu, predlažu otkup susjednih zapuštenih parcela gdje bi se uredio veći parking. Jeftinije rješenje nude za proširenje parkirališta uz Dom sportova.

Na parkiralištima pored velikih zgrada u Jarnovićevoj i Štefanovićevoj te u Sibeliusovoj ulici, Ulici Vincenta iz Kastva te na južnom kraju Bičanićeve gradila bi se parkirališta na nekoliko etaža, a na krovu bi se mogla urediti dječja igrališta po uzoru na garažu Tuškanac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kružni tokovi

Kako bi povećali sigurnost vozača i smanjili velik broj prometnih nesreća, predloženi su i jednostavni zahvati. Na križanju Magazinske i Vodovodne, pored željezničkog prijelaza (čija se denivelacija također predlaže) kružni tok riješio bi brojne probleme, piše Večernji list.

Jednosmjerne ulice

Proširenje križanja Zagrebačke i Sokolske za samo nekoliko centimetara bilo bi dovoljno da se mogu urediti lijevi i desni skretači. Za neke ulice poput onih oko Koprivničke i Ogulinske na Jarunu, Anine i Jezerske na Rudešu ili Braće Domany i Srednjaci u istoimenom naselju predlaže se ukidanje dvosmjernog prometa i uređenje jednosmjernih ulica. Time bi se na dijelu ceste mogao urediti parking, a povećala bi se i sigurnost.

Iz gradskog Ureda za promet rekli su da je studija naručena kako bi se dobile točne informacije gdje postoje problemi, ali i dobila rješenja. Primjena dobrih rješenja počet će čim se studija dodatno prouči.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo