Godinama iščekivani projekt gradnje LNG terminala u Omišlju na otoku Krku napokon je pri kraju.
Nakon Pelješkog mosta terminal za dopremanje ukapljenog prirodnog plina najveća je investicija sufinancirana iz europskih fondova.
Gradnja LNG terminala je ulaganje vrijedno ukupno 233,6 milijuna eura od čega je 101 milijun nepovratne pomoći iz Bruxellesa. Terminal se zapravo sastoji od pristaništa na koje će biti spojen posebni plutajući fiksni LNG tanker.
Kroz njega će se plin iz tekućeg stanja prebacivati u plinovito te slati krajnjim korisnicima.
Reporter RTL-a Boris Mišević u RTL-u Danas razgovarao je s Hrvojem Krhenom, direktorom LNG Hrvatska.
"Ovo je uvijek složena gradnja. Radilo se i u tri smjene. Sve po zadanom planu", kazao je Krhen.
Potom je opisao kako sve to skupa funkcionira. Na pitanje reportera da li krajnji korisnici mogu imati korist od ovoga i hoće li imati jeftiniji plin.
"Apsolutno da. Ovaj LNG terminal garantira jedan novi dobavni pravac. Korisnici će imati jeftiniju cijenu plina", kazao je za RTL.
Je li to razlog zašto je ovo strateški projekt?
"Jednim dijelom da. Jer ima utjecaj na tržište, stvara konklurenciju na tržištu, samim time i konkurentnost cijene. Terminal može poslovati na komercijalnim osnova i bit će isplativ", kazao je Hrvoje Krhen za RTL.