Zadarsku županiju prošle godine u tom razdoblju posjetilo je samo 892 gosta iz Koreje, a već ove godine do svibnja ih je bilo 9.248! Poznato je da ovi gosti uglavnom borave u hotelima viših kategorija, a osim grupnih putovanja vrlo često putuju individualno.
Velik interes Korejaca za Hrvatsku bio je potaknut i 2012. godine snimanjem vrlo popularnog korejskog reality showa "The Romantic in Croatia". Riječ je o potrazi za ljubavlju petero mladih Korejki i Korejaca na više hrvatskih destinacija, čime je show postao odlična reklama za hrvatski turizam. Emisija je snimana na više lokacija - u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i na Plitvicama.
Ne zaboravimo i da je svoj doprinos promociji Zadra u dalekoj Koreji dao i arhitekt Nikola Bašić koji je te godine s projektom Morskih orgulja dobio prvu nagradu na javnom natječaju za multidisciplinarno idejno rješenje hrvatskog nastupa na međunarodnoj izložbi EXPO 2012 koja se održala u Koreji, piše 057info.hr.