Program Građanskog odgoja podijeljen je u šest dimenzija. Kroz društvenu dimenziju razvijaju se socijalne i komunikacijske vještine i nenasilno rješavanje sukoba, u ljudskopravnoj dimenziji uči se o vlastitim i tuđim pravima, ali i o tome kako i zašto zaštititi svoja i tuđa prava.
"Tu je zatim politička dimenzija, kroz koju se uči kako djelovati u okviru političkog okruženja i kako poticati na aktivno sudjelovanje građana u procesu donošenja odluka. Onda je tu kulturna dimenzija, kroz koju se uči o svojoj, ali i o tuđim kulturama s ciljem uvažavanja i prihvaćanja različitosti, zatim gospodarska ili ekonomska dimenzija, koja uključuje sustav ekonomije, monetarni sustav, radnička prava, procese zapošljavanja i slično, te ekološka dimenzija, koja potiče na očuvanje prirode i okoliša te promiče održivi razvoj", objasnila je za Radio Slobodna EuropaAnkica Milić u Mreži mladih Hrvatske.
U završnim razredima praktična nastava
Nevladine udruge angažirane na ovom projektu (na kojem se radi već 15 godina!) očekuju da Ministarstvo obrazovanja napravi akcijski plan koji bi omogućio kvalitetno i sustavno uvođenje ovog predmeta u škole. Za sada, predviđeno je da se sadržaji Građanskog odgoja prvih 6 razreda osnovne škole ubace u druge predmete, da u 7. i 8. razredu to bude izborni predmet, da u prva dva razreda srednje škole to bude obavezan predmet, a u trećem i četvrtom srednje da to bude praktična nastava kroz projekte.