Eko taxi spremno je dočekao novi Zakon o cestovnom prometu, stoga novo razdoblje u poslovanju započinje rebrandingom i širenjem usluga diljem Hrvatske. U te svrhe uložit će oko 15 milijuna kuna, a glavni cilj je jednostavnije korištenje usluga primjenom modernih tehnologija. Eko taxi predstavlja svoje novo lice u kojem će slovo „e“ kao općeprepoznati simbol digitalnog doba, odnosno modernizacije i upotrebe novih tehnologija, simbolizirati i lepezu povezanih pojmova poput ekologije i električnih automobila. Tvrtka zadržava sve temeljne odrednice identiteta, a naglasak stavlja na ekološku osviještenost, sigurnost putnika i profesionalnost vozača.
Najveći izazov bio je kako ostati vjeran ekološkom pristupu uz istovremenu modernizaciju poslovanja same tvrtke, a u skladu s promjenama na tržištu. Tvrtka je do sada držala 30 posto tržišta u Zagrebu, a snažnijim brand elementima i širenjem na nacionalnoj razini postići će veći tržišni udjel na području cijele Hrvatske.
„Novi uvjeti i stanje na tržištu te planirana ekspanzija potaknuli su nas da dosadašnji identitet dodatno moderniziramo i približimo potrebama korisnika. Ekološka osviještenost, kao naša glavna misao vodilja do sada, biti će uz nas i dalje, no fokus prebacujemo na modernu tehnologiju uz koju korisnicima pružamo jednostavnu, sigurnu, još jeftiniju i bržu uslugu.“ – govori Mislav Munivrana, osnivač Eko taxija.
Eko taxi se pojavio na tržištu 2011. godine i sudjelovao u liberalizaciji zagrebačkog taksi prijevoza. Od tada posluju u Zagrebu, Zaprešiću i Vodicama, a broje preko 150 vozila i 250 vozača. Taj će se broj u narednom razdoblju povećati sukladno novim propisima i poslovnim planovima.