FuturAD 2010, najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj, održat će se 24. ožujka u Zagrebačkom Hypo centru, gdje će se sljedećeg dana održati i FuturAD Akademija. Organizatori ovog dvodnevnog događaja su Internet Advertising Bureau i Best Marketing Hrvatska.
"Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010." tema je predavanja koje će održati James Aitchison, glavni urednik WARC-a (World Advertising Research Center), najopsežnijeg marketinškog informacijskog servisa na svijetu.
O "Kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju" govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge. Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će nam predstavnici Coca-Cole, Volva i Absolut Vodke.
U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu "A gdje smo mi?", gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.
Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima.
Predavanje će održati James Matthewson, voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing, koji je do danas bio mentor tisućama studenata, samostalno objavljivao članke o digitalnom marketingu i radio kao digitalni strateg za klijente poput BBC-ja, IDM-a, BlackBerryja, Cadburyja i mnoge druge.
Više informacija o FuturAD-u mogu se pronaći na www.futurad.net.