reakcija ljudi na uspjeh zadra / Čemu ruganje vlastitom gradu? Iskoristimo ovu priliku i predstavimo Zadar svijetu u pravom svjetlu!

Image
Foto: Facebook (Like Zadar)

I ovaj izbor "European Best Destination 2016." je malo pogrešno shvaćen. Ovo je izbor za destinaciju u koju bi najbolje bilo otići, otkriti je i uživati u njoj u 2016-oj. Ovo je TOP preporuka. NIJE nagrada za najbolji turistički grad u Europi, svijetu i svemiru i nije prijevara to što su Zadrani glasali za Zadar, kako se neki trude ukazati s omalovažavanjem

Nikolina Radić

Nikolina Radić

Iz Zadra pokriva petinu Hrvatske. Omiljena su joj javljanja uživo iz teških situacija i reportaže iz onih ležernih

12.2.2016.
13:54
Facebook (Like Zadar)
VOYO logo
Image
veliko priznanje /

Pomeo konkurenciju: Zadar proglašen najboljom europskom destinacijom!

Image
veliko priznanje /

Pomeo konkurenciju: Zadar proglašen najboljom europskom destinacijom!

Zadar je najbolja europska destinacija za 2016. godinu! Nakon objave belgijskog portala European Best Destinations, krenula je bujica 'fejsanja', 'tvitanja' i 'šeranja' fotki s čestitkama Zadru i Zadranima. Sami Zadrani uglavnom su bili ponosni i ljubav prema „najlipšem gradu na svitu“ se prelijevala internetom.

Ali, nije trebalo dugo čekati i na naličje pobjede. Kao i uvijek, iza svake vijesti na portalima, slijede komentari. Zanimljivije je, ali uvijek i iritantnije, prelistati komentare iza dobrih vijesti. Uvijek znam da će tamo biti najgori komentari. Ali, uvijek. Prije one faze u kojoj se nezaobilazno (ali uvijek), dođe na komunjare, partizane i ustaše – taj kamen temeljac valjda svakog razgovora i rasprave u Hrvatskoj – krene obična pljucačina ili tzv. pljucačina vulgaris. Ona koja, kao, nije mrzilačka. Jer ima argumente.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook (Like Zadar)

(Facebook/Like Zadar)

„Pizza cut grad uspoređuje se s Londonom koji ima milijun stanica metroa“, „Veći je jedan kvart u Parizu, nego cili Zadar“, „A di nam je ovo, a di nam je ono“, „Važno da su Zadrani glasali sami za sebe“...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitam neke komentare i ne mogu reći da sam iznenađena. Ljudska zloba, praznina i frustracija su tako goleme, a tako jadne. I pršte svakodnevno sa svih hrvatskih portala i društvenih mreža. Vuku našu malu zemlju u još veću depresiju. Jedna moja frendica je lijepo okarakterizirala taj čudni mentalitet: „Ljudi se kod nas raduju kad crkne i njihova vlastita krava, a ne samo susjedova.“. A većina tih uvijek negativnih ljudi se nikada ne potrudi pročitati informaciju do kraja i ispravno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zadar European Best Destination 2016 from European Best Destinations on Vimeo.

Dakle, i ovaj izbor "European Best Destination 2016." je malo pogrešno shvaćen. Ovo je izbor za destinaciju u koju bi najbolje bilo otići, otkriti je i uživati u njoj u 2016-oj. Ovo je TOP preporuka. NIJE nagrada za najbolji turistički grad u Europi, svijetu i svemiru i nije prijevara to što su Zadrani glasali za Zadar, kako se neki trude ukazati s omalovažavanjem. Uz druge nezadarske i nehrvatske glasače, Zadrani su turiste pozvali da uživaju u otkrivanju Zadra. Da, BAŠ Zadra. Trebali su možda pozvati turiste da otkrivaju Paris ili Madrid? Kotor ili Plovdiv? "Di je taj Plovdiv?", danas me netko pitao. E pa, kako je nama Plovdiv u percepciji dalek, tako je nekome i Zadar nepoznanica, a nakon ovoga izbora i viđenog promo videa, sigurno će nekome približiti naš grad, a nekoga možda i zaintrigirati da ga dođe upoznati. Biti top destinacija je prvenstveno dobra promocija. Ovaj portal prati 2,2 milijuna ljudi iz Europe i cijelog svijeta. Bordeaux je nakon ove titule lani ostvario 16 posto veći turistički promet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Službeni amblem sa stranice „Zadar - European Best Destination 2016.“  sada mogu svi skinuti sa službene stranice i zalijepiti ga na sve prospekte zadarske regije. Svaka izletnička agencija, svaki restoran, hotel, hostel, apartman i soba može zakačiti ovaj orden i reklamirati se s njim. Na Trip Advisoru i nekim sličnim vodičima ovakav znak zlata vrijedi za svaku destinaciju. Oni koji rade u turizmu znaju koliko je teško imati sreće da te netko uopće uvrsti u ovakav izbor. 

Možda i Zadar to kapitalizira. Ima lijepu priliku. A, možda se i ne dogodi ništa epohalno. Ali, čemu likovanje, ruganje i petavanje roga vlastitom gradu? Da je bilo koji hrvatski grad bio u konkurenciji, ja bih navijala i glasala za njega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook (Like Zadar)

(Facebook/Like Zadar)

Meni je bilo drago kad je Zagreb imao najbolji advent u Europi, uživam u svakom šibenskom uzletu, svakom splitskom pomicanju sezone ka cjelogodišnjoj i svakoj pohvali koja naš Dubrovnik nazove bajkom. Kada snimamo turiste u Zadru, Šibeniku, Splitu, na Krki ili na Plitvicama, oni su ti koji su oduševljeni našom zemljom, a mi smo ti koji joj tražimo mane, umjesto da tražimo način kako ih ispraviti. Turisti nisu u našu zemlju došli zato što je dosadna ili puna mana. Oni su došli zbog onoga što je lijepo i što vrijedi. Puno puta su mi rekli: „Došli smo baš zato jer  je Hrvatska takva kakva jest.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nije to poziv da sjedimo na lovorikama, nego izazov na koji stalno trebamo odgovarati najbolje što možemo.

U ovom slučaju, netko je prepoznao Zadar i stavio ga u prestižnu kategoriju.
Zato - dobro nam došli u Zadar i Hrvatsku! 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I, neka pati koga smeta. Samo, dajte patite u tišini.

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču