reakcija ljudi na uspjeh zadra /

Čemu ruganje vlastitom gradu? Iskoristimo ovu priliku i predstavimo Zadar svijetu u pravom svjetlu!

Image
Foto: Facebook (Like Zadar)

I ovaj izbor "European Best Destination 2016." je malo pogrešno shvaćen. Ovo je izbor za destinaciju u koju bi najbolje bilo otići, otkriti je i uživati u njoj u 2016-oj. Ovo je TOP preporuka. NIJE nagrada za najbolji turistički grad u Europi, svijetu i svemiru i nije prijevara to što su Zadrani glasali za Zadar, kako se neki trude ukazati s omalovažavanjem

Nikolina Radić

Nikolina Radić

Iz Zadra pokriva petinu Hrvatske. Omiljena su joj javljanja uživo iz teških situacija i reportaže iz onih ležernih

12.2.2016.
13:54
Facebook (Like Zadar)
VOYO logo
Image
veliko priznanje /

Pomeo konkurenciju: Zadar proglašen najboljom europskom destinacijom!

Image
veliko priznanje /

Pomeo konkurenciju: Zadar proglašen najboljom europskom destinacijom!

Zadar je najbolja europska destinacija za 2016. godinu! Nakon objave belgijskog portala European Best Destinations, krenula je bujica 'fejsanja', 'tvitanja' i 'šeranja' fotki s čestitkama Zadru i Zadranima. Sami Zadrani uglavnom su bili ponosni i ljubav prema „najlipšem gradu na svitu“ se prelijevala internetom.

Ali, nije trebalo dugo čekati i na naličje pobjede. Kao i uvijek, iza svake vijesti na portalima, slijede komentari. Zanimljivije je, ali uvijek i iritantnije, prelistati komentare iza dobrih vijesti. Uvijek znam da će tamo biti najgori komentari. Ali, uvijek. Prije one faze u kojoj se nezaobilazno (ali uvijek), dođe na komunjare, partizane i ustaše – taj kamen temeljac valjda svakog razgovora i rasprave u Hrvatskoj – krene obična pljucačina ili tzv. pljucačina vulgaris. Ona koja, kao, nije mrzilačka. Jer ima argumente.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook (Like Zadar)

(Facebook/Like Zadar)

„Pizza cut grad uspoređuje se s Londonom koji ima milijun stanica metroa“, „Veći je jedan kvart u Parizu, nego cili Zadar“, „A di nam je ovo, a di nam je ono“, „Važno da su Zadrani glasali sami za sebe“...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitam neke komentare i ne mogu reći da sam iznenađena. Ljudska zloba, praznina i frustracija su tako goleme, a tako jadne. I pršte svakodnevno sa svih hrvatskih portala i društvenih mreža. Vuku našu malu zemlju u još veću depresiju. Jedna moja frendica je lijepo okarakterizirala taj čudni mentalitet: „Ljudi se kod nas raduju kad crkne i njihova vlastita krava, a ne samo susjedova.“. A većina tih uvijek negativnih ljudi se nikada ne potrudi pročitati informaciju do kraja i ispravno.

Zadar European Best Destination 2016 from European Best Destinations on Vimeo.

Dakle, i ovaj izbor "European Best Destination 2016." je malo pogrešno shvaćen. Ovo je izbor za destinaciju u koju bi najbolje bilo otići, otkriti je i uživati u njoj u 2016-oj. Ovo je TOP preporuka. NIJE nagrada za najbolji turistički grad u Europi, svijetu i svemiru i nije prijevara to što su Zadrani glasali za Zadar, kako se neki trude ukazati s omalovažavanjem. Uz druge nezadarske i nehrvatske glasače, Zadrani su turiste pozvali da uživaju u otkrivanju Zadra. Da, BAŠ Zadra. Trebali su možda pozvati turiste da otkrivaju Paris ili Madrid? Kotor ili Plovdiv? "Di je taj Plovdiv?", danas me netko pitao. E pa, kako je nama Plovdiv u percepciji dalek, tako je nekome i Zadar nepoznanica, a nakon ovoga izbora i viđenog promo videa, sigurno će nekome približiti naš grad, a nekoga možda i zaintrigirati da ga dođe upoznati. Biti top destinacija je prvenstveno dobra promocija. Ovaj portal prati 2,2 milijuna ljudi iz Europe i cijelog svijeta. Bordeaux je nakon ove titule lani ostvario 16 posto veći turistički promet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Službeni amblem sa stranice „Zadar - European Best Destination 2016.“  sada mogu svi skinuti sa službene stranice i zalijepiti ga na sve prospekte zadarske regije. Svaka izletnička agencija, svaki restoran, hotel, hostel, apartman i soba može zakačiti ovaj orden i reklamirati se s njim. Na Trip Advisoru i nekim sličnim vodičima ovakav znak zlata vrijedi za svaku destinaciju. Oni koji rade u turizmu znaju koliko je teško imati sreće da te netko uopće uvrsti u ovakav izbor. 

Možda i Zadar to kapitalizira. Ima lijepu priliku. A, možda se i ne dogodi ništa epohalno. Ali, čemu likovanje, ruganje i petavanje roga vlastitom gradu? Da je bilo koji hrvatski grad bio u konkurenciji, ja bih navijala i glasala za njega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook (Like Zadar)

(Facebook/Like Zadar)

Meni je bilo drago kad je Zagreb imao najbolji advent u Europi, uživam u svakom šibenskom uzletu, svakom splitskom pomicanju sezone ka cjelogodišnjoj i svakoj pohvali koja naš Dubrovnik nazove bajkom. Kada snimamo turiste u Zadru, Šibeniku, Splitu, na Krki ili na Plitvicama, oni su ti koji su oduševljeni našom zemljom, a mi smo ti koji joj tražimo mane, umjesto da tražimo način kako ih ispraviti. Turisti nisu u našu zemlju došli zato što je dosadna ili puna mana. Oni su došli zbog onoga što je lijepo i što vrijedi. Puno puta su mi rekli: „Došli smo baš zato jer  je Hrvatska takva kakva jest.“

Nije to poziv da sjedimo na lovorikama, nego izazov na koji stalno trebamo odgovarati najbolje što možemo.

U ovom slučaju, netko je prepoznao Zadar i stavio ga u prestižnu kategoriju.
Zato - dobro nam došli u Zadar i Hrvatsku! 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I, neka pati koga smeta. Samo, dajte patite u tišini.

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču