Cedevita je i dalje omiljeni brend za sve generacije*, što potvrđuje i najnovije istraživanje renominirane agencije IPSOS. Istraživanje je provedeno ove godine u ožujku i travnju preko online upitnika, sudjelovale su tri zemlje (Hrvatska, Slovenija, Srbija) na ukupnom uzorku od čak 2.400 ispitanika, u kategoriji bezalkoholnih napitaka.
Rezultati su pokazali kako je u Hrvatskoj, drugu godinu za redom, Cedevita najpoželjniji brend u kategoriji bezalkoholnih napitaka koji bi potrošači preporučili drugima te se kao regionalni brend s lokalnom tradicijom našao ispred globalnog multinacionalnog diva Coca Cole. Potrošači ocjenjuju Cedevitu kao kvalitetan i pouzdan brend koji je prepoznatljivom komunikacijskom platformom ‘Okus Generacije CE’ dodatno osnažio svoju vodeću poziciju na tržištu.
U Sloveniji je ove godine Cedevita preuzela vodeću poziciju slovenskom brendu Fructalu koji je zauzeo drugo mjesto, dok se Coca-Cola našla na trećem mjestu. Cedevita se na slovenskom tržištu
istaknula kao prvi izbor za osvježenje među potrošačima svih generacija*. Također, prepoznata je kao omiljen proizvod prepoznatljivog okusa koji rado dijele s drugima. Istraživanje je i na ovom tržištu potvrdilo efikasnost Cedevitine komunikacije koja je dobila brojne pozitivne reakcije.
Na srpskom tržištu, Cedevita je zauzela drugo mjesto po snazi brenda, iza Coca Cole, a ovakvom rezultatu svakako je pridonijela snažna stopa poželjnosti među potrošačima koji Cedevitu prepoznaju kao autentičan brend.
Još jedan brend Atlantic Grupe može se pohvaliti pozicijom top 5 najpoželjnijih brendova na hrvatskom i slovenskom tržištu, a riječ je o poznatom brendu legendarnog okusa – Cockti.
Uz pozitivne rezultate istraživanja, Cedevita je jedan od rijetkih brendova koji je tijekom proteklih mjeseci uspješno održao zadovoljavajuće prodajne rezultate, ali i optimizam diljem regije:
„Tijekom razdoblja pandemije, Cedevita se pokazala kao idealno rješenje za optimalan unos potrebnih vitamina. Možemo ponosno reći kako su se potrošači okrenuli lokalnom brendu koji je brzom komunikacijskom reakcijom i razvojem parole #ostaniCE, potaknuo optimizam i širenje pozitivne energije. Unatočizvanrednoj situaciji, Cedevita je nastavila s vrijednim radom i uspješno plasirala inovaciju koju odnedavno možete pronaći na policama trgovina: novo pakiranje Cedevite namijenjene za konzumaciju u pokretu. Uz modernizaciju izgleda i jedinstven mehanizam otvaranja, Cedevita potrošačima nudi punu funkcionalnost 9 vitamina u okviru svježe pripremljenog osvježenja, bez obzira gdje se nalazili.“ – izjavila je Jelena Jelenc, Direktorica Marketinga Strateškog poslovnog područja Pića Atlantic Grupe.
Omiljeno multi vitaminsko osvježenje tajnu uspjeha može zahvaliti ne samo konstantnim inovacijama, već i njegovanjem jedinstvenog odnosa sa svojim potrošačima. Vjerujemo kako će i u budućnosti Cedevita nastaviti širiti val svježe energije u okviru Generacije CE te stvarati jedinstveno potrošačko iskustvo za sve nadolazeće generacije.
*Ipsos Brand Value Creator; Travanj 2020; potrošači bezakoholnih napitaka; u dobi 16-55 godina; žene i muškarci; Hrvatska, Slovenija, Srbija.