'kubik neispunjenih projekata' / Brend hrvatske politike: HNS osmislio 'Muzej neispunjenih političkih obećanja'

Image
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

'Ako je Muzej prekinutih veza postao izvozni proizvod, lako se može dogoditi da isto postane Muzej neispunjenih obećanja', rekla je Mrak-Taritaš

28.6.2016.
16:36
Petar Glebov/PIXSELL
VOYO logo

Hrvatska narodna strankaliberalnih demokrata je osmislila i predstavila "Muzej neispunjenih političkih obećanja", koji bi trebalo ispuniti nagomilanim neispunjenim političkim obećanjima prvenstveno vladajućih u gradu Zagrebu, ali i na državnoj razini, a koji će prezentirati kroz svoju predizbornu kampanju.

Potpredsjednica HNS-a  i saborska zastupnica Anka Mrak Taritaš izjavila je u utorak na konferenciju za medije kako je vrijeme da se neispunjena obećanja i 'kubik neispunjenih projekata' definiraju kao brend hrvatske politike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kazala je da je u Zagrebu normalno kroz predizbornu kampanju dijeliti mnoštvo obećanja koja se nikada ne ispune, te da postoji realna mogućnost da se trend raširi na cijelu Hrvatsku.

Ako je Muzej prekinutih veza postao izvozni proizvod, lako se može dogoditi da isto postane Muzej neispunjenih obećanja, rekla je Mrak-Taritaš dodavši da muzej može imati tematske sobe, primjerice infrastrukture, sporta, kulture i sl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Obećan je tunel ispod Medvednice koji ima završene studije i analize, metro, samo se do 2007. godine na Sljeme moglo ići žičarom, na Jarunu od 1987. godine nije realiziran kamp kao ni niz drugih projekata, nije uređen Dom sportova, novi stadion na Kajzerici, od 2012. se nije riješio problem poticajne stanogradnje (POS), gdje se Zagreb ponaša kao otok jer svugdje na POS-u zajedno rade država i grad, osim u Zagrebu. Kongresni centar je tamo gdje je bio - nigdje", nabrajala je Mrak Taritaš.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo