Naime, Agencija je donijela rješenje o tome da je sastav Uprave suprotan zakonu jer su u Holdingu funkcije dobili i neki od direktora i članova uprave prijevoznika, što je protivno zakonu. Naime, Zakon o željeznici zabranjuje istodobno obavljanje funkcije članovima uprave ovisnih društava u upravi vladajućeg društva, prenosi Business.hr.
"S obzirom na to da Uprava HŽ Holdinga predstavlja ujedno i Skupštinu HŽ Infrastrukture, ovakav sastav Uprave dovodi do sukoba interesa koji može rezultirati donošenjem odluka koje su suprotne interesima upravitelja infrastrukture, a preferiraju interese željezničkih prijevoznika", tvrdi ARTZU.
14 mjeseci prikupljali i analizirali podatke
No, zanimljivo u ovoj vijesti je to da je je da je Agenciji za regulaciju tržišta željezničkih usluga (ARTZU) trebalo gotovo 14 mjeseci da "prikupi podatke i analizira" je li Uprava HŽ-a imenovana u skladu sa Zakonom o željeznici, te da naposlijetku donesu Rješenje u kojem nalažu skupštini HŽ Holdinga da u roku od 30 dana isprave nepravilnost.
Promjene u Upravi dogodile su se 'davnog' 26. studenoga 2010. godine, kad je na mjesto Zorana Popovca imenovan Zlatko Rogožar, današnji predsjednik Uprave HŽ Holdinga i predsjednik Uprave HŽ Carga. Agenciji (u kojoj radi osam zaposlenika te predsjednik i dva člana) trebalo je točno 418 dana da 18. siječnja 2012. donesu točno rješenje. A koliko je rješenje zakašnjelo govori i to što je Uprava HŽ Holdinga nakon promjene vlasti prva ponudila svoje mandate na raspolaganje novoj Vladi, te je praktički na izlaznim vratima iz HŽ holdinga.