Varteks predstavio novu inačicu svoje web stranice novo-doba.com

Nova web stranica i nova Varteksova kolekcija Focus, za sezonu jesen/zima 2000./2001. predstavljeni su javnosti u prostorijama kluba Net kulture Mama

14.11.2000.
1:59
VOYO logo

Uvodnu riječ održao je Anđelko Herjavec, direktor Varteksa, koji je u ime tvrtke dao potporu mladima u njihovim nastojanjima ka širenju kibernetičkog društva i kulture, naglasivši da je najnovija kolekcija modne odjeće pod nazivom Focus upravo i namijenjena generaciji "internet" buntovnika, dakle populaciji od 15. do 25. godine.

Tehničke pojedinosti i koncepciju nove verzije web stranice novo-doba.com, koja je lansirana još prije šest mjeseci u okviru promotivne kampanje kolekcije Focus, prisutnim su posjetiteljima izložili Zdravko Krasić i Darko Jagodić, iz dizajnerskog studija Acqurius NET. Oni su ujedno i autori novo-doba.com stranice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bit je redizajna u tome što novo-doba.com više neće biti samo promotivna već teži biti kontinuirano interaktivna web stranica, svojevrsni portal ka svim cyber-odredištima urbane kulture na hrvatskom internetu.

Na novo-doba.com posjetitelji se mogu okušati u nagradnoj igri te, uz malo sreće, besplatno obnoviti garderobu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Focus kolekcija namijenjena je ljudima koji promiču poruku o potrebi kulture višesmjerne komunikacije, a to je u samoj biti interneta. Novo-doba.com web stranica napravljena je u Macromedia Flash-u, a njenu je promociju svojom pojavom uljepšala, u posljednje vrijeme sve popularnija raspjevana manekenka Anđa Marić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike