Uvodnu riječ održao je Anđelko Herjavec, direktor Varteksa, koji je u ime tvrtke dao potporu mladima u njihovim nastojanjima ka širenju kibernetičkog društva i kulture, naglasivši da je najnovija kolekcija modne odjeće pod nazivom Focus upravo i namijenjena generaciji "internet" buntovnika, dakle populaciji od 15. do 25. godine.
Tehničke pojedinosti i koncepciju nove verzije web stranice novo-doba.com, koja je lansirana još prije šest mjeseci u okviru promotivne kampanje kolekcije Focus, prisutnim su posjetiteljima izložili Zdravko Krasić i Darko Jagodić, iz dizajnerskog studija Acqurius NET. Oni su ujedno i autori novo-doba.com stranice.
Bit je redizajna u tome što novo-doba.com više neće biti samo promotivna već teži biti kontinuirano interaktivna web stranica, svojevrsni portal ka svim cyber-odredištima urbane kulture na hrvatskom internetu.
Na novo-doba.com posjetitelji se mogu okušati u nagradnoj igri te, uz malo sreće, besplatno obnoviti garderobu.
Focus kolekcija namijenjena je ljudima koji promiču poruku o potrebi kulture višesmjerne komunikacije, a to je u samoj biti interneta. Novo-doba.com web stranica napravljena je u Macromedia Flash-u, a njenu je promociju svojom pojavom uljepšala, u posljednje vrijeme sve popularnija raspjevana manekenka Anđa Marić.