Što kad utihne signal iz crne kutije malezijskog zrakoplova?

4.4.2014.
15:56
VOYO logo

No, ako i signal crne kutije utihne, postoje kompanije koje su specijalizirane za pronalaženje nestalih letjelica i u najtežim uvjetima, piše Glas Amerike.

Pronalaskom nestalog zrakoplova tako se trenutačno bave matematičari kompanije Metron Scientific Solutions iz Virginije, kojima ovo nije prvi put da rade ovaj posao. Naime, Metron Scientific Solutions i još dvije kompanije razvile su metodu kojom je otkrivena olupina zrakoplova Air Francea na letu 447, koji je pao u Atlantski ocean. Olupina je pronađena dvije godine nakon nesreće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pronađen je u jednom od područja na koje smo im najviše sugerirali da obrate pažnju", kaže Thomas Kratzke iz Metrona, podsjećajući da je zrakoplov pronađen iako je zbog kvara na crnoj kutiji signal bio nečujan.

Baterije pomoću kojih se šalje signal iz crne kutije s malezijskog zrakoplova će se istrošiti za nekoliko dana, pa su u Metronu već počeli raditi analize, u slučaju da ih netko unajmi za pomoć.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Metronu se skupljaju informacije s radara, satelita, informacije o bivšim zrakoplovnim nesrećama, oceanskim strujama i slično, kako bi se projektirala 'mapa vjerojatnosti'. Zatim se ubacuju podaci o tome gdje su potražne ekipe već bile i gdje ništa nije pronađeno, što se zove 'negativna potraga'. Ta je tehnika pomogla u potrazi za nestalim zrakoplovom Air Francea.

Potražne ekipe koje su tražile Air Franceov zrakoplov su radile dvije godine i pretražile 13 tisuća kvadratnih kilometara. Područje potrage za malezijskim zrakoplovom je 25 puta veće, što znači da će i potraga za MH370 - nažalost - trajati jako dugo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo