Ovog je tjedna njujorška mreža "Health + Hospitals" pokrenula kampanju koja će ciljati korisnike na Instagramu i Twitteru između 12 i 21 godine starosti s porukom: "Trebaš li s nekime pričati o 'tome'?"
Cilj je bio približiti se ciljanoj skupini jezikom kojeg najlakše razumiju. Na primjer, emoji majmun s rukama preko ustiju je kampanjski simbol za povjerljivi pristup za hitnu kontracepciju. Ujedno će služiti ohrabrivanju mlađih od 22 godine na testiranje na HIV i redovite preglede.
"Htjeli
smo s djecom razgovarati na jeziku kojeg će razumjeti", kazala je
urednica
Health + Hospitals Corporation, Ann
Ormsby. S njom se slaže i Richard
Zapata, menadžer obrazovanja o zdravlju koji je za
The New York Times izjavio:
"Reakcija je bila: 'To je to. Ovo je način na koji
razgovaramo'."
Seksualno obrazovanje prijeko je potrebno, pogotovo u Americi
gdje je svake godine
zabrinjavajuća brojka majki maloljetnica. U 2013. godini je ta
brojka samo u New Yorku bila 17.000. Prema posljednjim
podacima iz Centra za kontrolu i prevenciju bolesti, više od
62 posto seksualno aktivnih tinejdžera nije
koristilo zaštitu te je New York
svrstan na američku top 20 listu gradova s najvišim stupnjem
zaraza gonoreje.