Jezik kojeg svi razumiju / Novi jezik za bolje obrazovanje mladih: američke bolnice pokrenule kampanju emotikonima za seksualnu edukaciju

Image
Foto: Google

Zdravstvo New Yorka 2013. godine je izvijestilo da je godišnji prosjek majki tinejdžerica oko 17.000 prvenstveno zbog nedostatnog seksualnog obrazovanja

22.7.2016.
14:13
Google
VOYO logo

Ovog je tjedna njujorška mreža "Health + Hospitals" pokrenula kampanju koja će ciljati korisnike na Instagramu i Twitteru između 12 i 21 godine starosti s porukom: "Trebaš li s nekime pričati o 'tome'?"

Cilj je bio približiti se ciljanoj skupini jezikom kojeg najlakše razumiju. Na primjer, emoji majmun s rukama preko ustiju je kampanjski simbol za povjerljivi pristup za hitnu kontracepciju. Ujedno će služiti ohrabrivanju mlađih od 22 godine na testiranje na HIV i redovite preglede.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Htjeli smo s djecom razgovarati na jeziku kojeg će razumjeti", kazala je urednica
Health + Hospitals Corporation, Ann Ormsby. S njom se slaže i Richard Zapata, menadžer obrazovanja o zdravlju koji je za The New York Times izjavio: "Reakcija je bila: 'To je to. Ovo je način na koji razgovaramo'." 

Seksualno obrazovanje prijeko je potrebno, pogotovo u Americi gdje je svake godine
zabrinjavajuća brojka majki maloljetnica. U 2013. godini je ta brojka samo u New Yorku bila 17.000. Prema posljednjim podacima iz Centra za kontrolu i prevenciju bolesti, više od 62 posto seksualno aktivnih tinejdžera nije koristilo zaštitu te je New York
svrstan na američku top 20 listu gradova s najvišim stupnjem zaraza gonoreje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo