Unatoč skandalima oko manipuliranja ispušnim plinovima i prijetećim zabranama prometa vozilima s dizelskim motorima u Njemačkoj, Volkswagen i dalje ustraje na ovoj vrsti motora, rekao je u utorak šef koncerna Matthias Mueller na predstavljanju godišnjeg poslovanja u Berlinu.
„Ja ne samo da se nadam, nego sam i uvjeren da će dizelski motor
doživjeti renesansu. Moderni dizelski motori su, kada je zaštita
klime u pitanju, dio rješenja, a ne problema“, rekao je Mueller.
On je ustvrdio da dizelski motori u atmosferu izbacuju mnogo
manje štetnog ugljikovog dioksida nego benzinski motori.
Mueller je najavio da će Volkswagen do 2022. uložiti preko 90
milijardi eura u razvoj motora s unutarnjim sagorijevanjem.
Istodobno koncern iz Wolfsburga ulaže i u sektor električnih
pogona.
„U sljedećih četiri godine ćemo u sektore elektro-pogona,
digitalizacije i autonomne vožnje uložiti više od 34 milijardi
eura“, rekao je Mueller. Broj pogona koji proizvode akumulatore
za elektro-automobile bi se sa sadašnjih tri trebao povećati na
16.
On je istodobno naglasio kako za razvoj elektro-automobila
potrebno poboljšati infrastrukturu stanica za punjenje.
„Volskwagen ne može sam riješiti problem manjka stanica za
punjenje. Za to nam je potreban jedan masterplan na europskoj
razini“, poručio je predsjednik uprave Volkswagena.
Na konferenciji za tisak u Berlinu Volkswagen je predstavio i
brojke koje, unatoč brojnim skandalima u koje je upleten ovaj
koncern, pokazuju rekordni promet i zaradu. Zahvaljujući jakoj
potražnji u SAD-u i Kini VW je 2017. ostvario zaradu od 11,4
milijarde eura, što je sedam milijardi više nego 2016.