Lažne vijesti, koje bilježe svoj rast, nisu nikakva novost za Twitter i Facebook, pa su tako ove dvije kompanije odlučile ući u partnerstvo s 30 različitih medijskih kuća kako bi suzbili širenje lažnih vijesti i tako poboljšali kvalitetu informacija koja se može naći na internetu.
Ovaj potez nije ne očekivan jer društvene mreže igraju važnu ulogu u dijeljenju vijesti među korisnicima. Ova novoformirano partnerstvo radi će zajedno kako bi stvorili dobrovoljni kodeks rada i kako bi izdali verifikacijski sistem za novinare i društvene mreže kako bi osigurali integritet vijesti.
Detalji o ovom projektu još su uvijek nepoznati, no cilj je povećati točnost internetskog sadržaja za konzumente.
Lažne vijesti dolaze u različitim oblicima, od čudno složenih vijesti s različitih izvora kao što su društvene mreže i internetski portali do namjerno lažno napisanih vijesti kako bi hakeri povećali promet na svojim web stranicama.
U jednom je članku Craiga Silvermana, koji se bavi upravo lažnim vijestima, objašnjen način na koji lažne vijesti nastaju i na koji se način šire. Hakeri napišu da se desio teroristički napad, pa samo mijenjaju ime grada u kojem se napad desio.
''Hakeri objavljuju lažni članak na jednoj ili više internetskih stranica, a zatim se pridružuju različitim grupama na Facebooku čiji se članovi nalaze na lokaciji koja se spominje u lažnom članku. Jednom kada su hakeri pušteni u grupu, oni link s lažnim člankom dijele s ostalim korisnicima. Ako sve ide prema planu, lažni članak će postati viralan na lokalnoj razini. Napravite 10 ili 15 takvih lažnih članaka s različitim gradovima i možete poprilično dobro povećati promet na vašoj internetskoj strasnici'' rekao je Silverman.
Tako je Jenni Sargent komentirala da se ovaj problem neće riješiti preko noći, ali da zajedničkim snagama problem može biti stavljen pod kontrolu.