VRLO ZANIMLJIV PRISTUP /

Europska država koristi igrice kako bi potaknula cijepljenje protiv covida-19

Image
Foto: Shutterstock

"Bilo je zabavno, definitivno. Osjećaj je kao da ste tamo", rekao je Adam

9.6.2021.
16:57
Shutterstock
VOYO logo

Danski israživači koriste virtualnu stvarnost kako bi potaknuli cijepljenje protiv covida-19, i to putem igre manevriranja kroz gomilu zaraženih virusom na gradskom trgu.

U eksperimentu Sveučilišta u Kopenhagenu, sudionici su nosili VR naočale i igrali igricu u kojoj su ušli u ulogu starije osoba koja šeće trgom i izbjegava prolaznike odjevene u crveno koji su zaraženi covidom-19. Cijepljeni likovi u igrici odjeveni su u plavo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Bilo je zabavno, definitivno. Osjećaj je kao da ste tamo", rekao je Adam, sudionik koji se "zarazio" u igrici koju je igrao u kopenhaškom parku.

Adam je kazao kako je odlučio da će se cijepiti protiv covida-19 i prije igrice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iz sličnih studija znamo da nakon što su prošli kroz iskustvo virtualne stvarnosti, kod sudionika se primjećuje porast namjere da se cijepe. Već smo to primijetili s covidom", rekao je Robert Bohm, profesor psihologije sa Sveučilišta u Kopenhagenu pozivajući se na raniju online studiju.

Image
Uoči ljeta i sezone /

Capak za RTL danas: 'Od 14. kreću covid autobusi u ruralna područja zbog cijepljenja. Novim mjerama poticat ćemo mlade'

Image
Uoči ljeta i sezone /

Capak za RTL danas: 'Od 14. kreću covid autobusi u ruralna područja zbog cijepljenja. Novim mjerama poticat ćemo mlade'

Ta ideja se može iskoristiti u liječničkim ordinacijama, sugerirao je. Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) procjenjuje da se cijepljenjem spriječi 4-5 milijuna smrtnih slučajeva svake godine.

U veljači i ožujku više od četvrtine odraslih u Europskoj uniji reklo je da bi odbilo cijepljenje protiv covida-19, pokazalo je ispitivanje koje je provela europska agencija Eurofound.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo