Japanska automobilska kompanija Toyota procijenjena je kao najvrjedniji brend u automobilskoj industriji u svijetu za 2025. godinu, pokazuje ukupna lista s 500 svjetskih kompanija.
Na vrhu popisa, koji je izradila britanska konzultantska firma Branf Finance,nalaze se tvrtke Apple, Microsoft, Google, Amazon i Walmart. Na 18 mjestu smjestila se japanska Toyota koja je povećala vrijednost svoga brenda za 23 posto u odnosu na lani te je postala najvrjedniji brend kada se gledaju samo automobili, prenosi Anadolu.
Ipred Mercedesa i BMW-a
Brend Toyote procijenjen je na vrtoglavih 64,7 milijardi dolara što je za 11,7 milijardi više od vrijednosti brenda Mercedes-Benza koji je prošle godine nosio ovu laskavu titulu.
Treći je Hyundai, zatim Tesla i BMW.
Usporedbe radi, Toyota je prošle godine bila treća na istoj listi iza Mercedesa i Tesle.
Kod sastavljanja liste svih brendova u obzir se uzimaju prihodi i cijene dionica, ali i drugi faktori poput ugovora o licenciranju, prognoza prihoda, percepcije brenda, održivosti i emocionalne povezanosti potrošača s brendom kao i mjerenje percipirane vrijednosti brenda.
POGLEDAJTE VIDEO: Auto ne ide ni 5 na sat, ali živci idu do 100: Donosimo savjete liječnika kako se nositi sa stresom u vožnji