Avionom put traje pet i pol, vlakom šest sati. Što ćete izabrati?

Francuzi i Španjolci su od ove nedjelje svoja dva velegrada i ponajveće turističke destinacije spojili superbrzom i udobnom željezničkom linijom, poznatim francuskim TGV-om.

16.12.2013.
9:43
VOYO logo

Prije četiri godine izgrađen je za tu svrhu tunel Perpignan (Francuska) – Figueras (Španjolska), kojim upravlja privatni španjolski koncesionar, a u siječnju ove godine počela je završnica gradnje nove pruge preko Pireneja, koja omogućava da se putnici voze bez presjedanja u Figuerasu.

Dvaput dnevno TGV će prometovati između dvaju gradova, a dvije državne kompanije, francuski SNCF i španjolski Renfe dogovorile su se i oko uvođenja kružnih putovanja između Madrida, Barcelone, Lyona, Marseillea i Toulousea. U francuskim željeznicama očekuju da će na tim trasama u 2014. imati čak milijun putnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena vozne karte TGV-om od Pariza do Barcelone iznosi 69 eura i njome SNCF kani vlakovima konkurirati niskotarifnim avioprijevoznicima na istoj relaciji. "Porinuću" vlaka na kolodvoru u Barceloni u nedjelju su bili nazočni i francuski ministar prometa Frederic Couvillier i španjolska mu kolegica Ana Pastor.

"Od jednog do drugog središta grada vlakom možete stići za šest sati, a avionom za pet i pol, pa procijenite", kaže šef SNCF Putovanja za Europu Jean-Yves Leclercq.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Raduju se i s druge strane u Kataloniji, odakle Santi Vila, ministar savjetnik u područnoj Vladi, poručuje da "ovime uklanjamo stare granice iz 20. stoljeća".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo