Avionom put traje pet i pol, vlakom šest sati. Što ćete izabrati?

Francuzi i Španjolci su od ove nedjelje svoja dva velegrada i ponajveće turističke destinacije spojili superbrzom i udobnom željezničkom linijom, poznatim francuskim TGV-om.

16.12.2013.
9:43
VOYO logo

Prije četiri godine izgrađen je za tu svrhu tunel Perpignan (Francuska) – Figueras (Španjolska), kojim upravlja privatni španjolski koncesionar, a u siječnju ove godine počela je završnica gradnje nove pruge preko Pireneja, koja omogućava da se putnici voze bez presjedanja u Figuerasu.

Dvaput dnevno TGV će prometovati između dvaju gradova, a dvije državne kompanije, francuski SNCF i španjolski Renfe dogovorile su se i oko uvođenja kružnih putovanja između Madrida, Barcelone, Lyona, Marseillea i Toulousea. U francuskim željeznicama očekuju da će na tim trasama u 2014. imati čak milijun putnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena vozne karte TGV-om od Pariza do Barcelone iznosi 69 eura i njome SNCF kani vlakovima konkurirati niskotarifnim avioprijevoznicima na istoj relaciji. "Porinuću" vlaka na kolodvoru u Barceloni u nedjelju su bili nazočni i francuski ministar prometa Frederic Couvillier i španjolska mu kolegica Ana Pastor.

"Od jednog do drugog središta grada vlakom možete stići za šest sati, a avionom za pet i pol, pa procijenite", kaže šef SNCF Putovanja za Europu Jean-Yves Leclercq.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Raduju se i s druge strane u Kataloniji, odakle Santi Vila, ministar savjetnik u područnoj Vladi, poručuje da "ovime uklanjamo stare granice iz 20. stoljeća".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo