Od njih je tražio savjet kako da iskoristi dijeljenje sadržaja prema publici, odnosno glasačima, koristeći nove tehnologije.
Jedan od onih s kojima se Messina susreo bio je i Steve Jobs koji je imao neobičnu sklonost prema Obaminoj administraciji.
Bloomberg tako navodi:
"U dva duga privatna razgovora, Steve Jobs je oštro kritizirao Messinu za sve što Bijela kuća radi pogrešno i što bi trebalo raditi drugačije, prije nego mu je objasnio kako kampanja može iskoristiti tehnologiju na načine koji prije nisu bili mogući."
"Zadnji put ste programirali za samo nekoliko kanala", rekao mu je Jobs, misleći pritom na web i na e-mail.
"Ovaj put trebate programirati sadržaj za mnogo više različitih kanala - Facebook, Tumblr, Twitter, YouTube (GOOG), Google - jer su ljudi segmentirani na drugačije načine nego su to bili prije četiri godine."
Kada je Obama proglašen za predsjednika, iPhone još nije bio izašao na tržište.
"On je točno znao kamo sve ide", kaže Messina.
"On je objasnio viralni sadržaj, kako naše stvari mogu doći do izražaja i kako bi sve to trebalo biti zanimljivo i jasno".
Novu izbornu kampanju Obama je pokrenuo s Facebooka. Kampanja pod nazivom “Are You In?” omogućava fanovima da se logiraju na fan stranicu gdje ih očekuje aplikacija koja ih poziva da o Obaminoj stranici obavijeste i svoje prijatelje. Osim Facebooka, Obama također koristi i kanal na You Tubeu za promociju, a tu je i posebna društvena mreža Dashboard koja omogućava volonterima da organiziraju događaje tijekom kampanje u svojim lokalnim zajednicama te da distribuiraju informacije preko svojih mobilnih telefona.