EKSKLUZIVNO PROMOCIJA PLUS ZA RTL /

Sve manje Hrvata na godišnji na more - dvije trećine ostaje kod kuće!

Turističke brojke su u plusu. Je li sve tako bajno i u stvarnosti? Slijedi ekskluzivno RTL-ovo istraživanje gdje građani odmaraju

5.8.2023.
20:43
VOYO logo

Srpanjske turističke brojke bolje su od lanjskih – na obali je više stranaca - a gdje su Hrvati? Prema našem istraživanju ove godine zaista vrijedi ona 'Tko ima para kupa se u moru, a tko nema doma u lavoru'. 62,8 posto Hrvata ne ide na godišnji na more. Pad je to u odnosu na prošlu godinu od 3,3 postotna poena.

Image
Foto: RTL

Većina građana svoje zaslužene godišnje odmore provodi kod kuće, odnosno njih 63,5 posto, a manjina onih koji biraju neku drugu lokaciju – ostaju vjerni odmoru uz more – među njima više je onih koji imaju sreću da imaju vlastitu nekretninu (9,1 posto) ili dobrog prijatelja ili rodbinu (7,1) na Jadranu! Avanturu izvan Hrvatske, unatoč brojnim medijskim napisima, bira tek 3,2 posto ispitanika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se tiče potrošnje – za smještaj, hranu i ostalo najviše je onih koji će potrošiti oko 1000 eura. Od 500 do 1500 eura potrošilo je ili su već potrošili više od 40 posto građana.

Image
Foto: RTL

Među poskupljenjima najviše osjećaju i najviše im smeta rast cijene u trgovinama – 30,3 posto. Duplo manje negoduju zbog cijena privatnog smještaja – 16,6 posto, poskupljenja u restoranima – 15,7 posto i simbola ljetnog poskupljenja – kuglice sladoleda – 15,5 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL

Napomena: Istraživanje je za RTL provela agencija Promocija plus, u razdoblju od 1. do 4. kolovoza na 1300 ispitanika. standardna greška uzorka je +/- 2.7 posto uz razinu pouzdanosti od 95 posto.

POGLEDAJTE VIDEO: EKSKLUZIVNO CRO Demoskop: Milanović na vrhu ljestvice najpopularnijih političara. HDZ, unatoč plinskoj aferi, i dalje ispred konkurencije

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo