U Londonu je počeo jedan od najvećih turističko-poslovnih sajmova na kojem se tradicionalno predstavlja i Hrvatska. U Londonu smo razgovarali s Kristijanom Staničićem direktorom Hrvatske turističke zajednice.
Koji je najveći adut na ovom sajmu?
"Raznolika turistička ponuda, hrvatska kao sigurna destinacija i kao kvalitetna i održiva turistička destinacija. To su danas Britanci i potvrdili. Ovo je jedan od najvažnijih turističkih sajmova. Ovdje će se sklopiti poslova u vrijednosti većoj od dvije milijarde funti. Dobro je da je Hrvatska s novim konceptom štanda uz bok najvećim konkurentima na Mediteranu."
Naglasak je na predsezonu i postsezonu kako planirate privući turiste u tom razdoblju?
"Intenzivno smo krenuli s pripremama za iduću godinu kroz brojne marketinške kampanje koje su i sad au tijeku na inozemnim tržištima. Fokus je na pred i post sezoni, rani booking. Radimo na povećanju avioprijevoznika prema Hrvatskoj. Imat ćemo u zimskom periodu preko 25 tisuća operacija što je otprilike 14 posto više u odnosu na prošlu godinu. To sve daje jedan dobar zamah za uspješan početak iduće turističke godine koja će biti intenzivna i vrlo borbena što se tiče turističkog tržišta."
Više pogledajte u video prilogu.