Kad je revija, održana na Tjednu mode u New Yorku, došla do vrhunca, crvenu, vragu nalik figuru među bijelim tijelima prelilo je mlijeko tako da je pobijelio u prizoru koji simbolizira pobjedu dobra nad zlim.
Ovu doista neobičnu dekoraciju modne piste nitko nije znao objasniti, premda su cinici tvrdili da je ključ tajne u tome što mladog dizajnera Bartletta sponzorira proizvođač mlijeka Parmalat.
Bartlett je predstavio impresivnu kolekciju nadahnutu japanskim ritualima i tradicijom, s konopom kao središnjim motivom dvojnog značenja, jer može poslužiti i za vezivanje i za ukras. Spleteni i namotani konopi krase bijele pamučne samurajske hlače, krute, dugačke kapute od bijelog satena i crne kožnate "kabuki" haljine. Jakne od fine vune i meke bluze od šifona imaju duge, otvorene rukova nalik kimonu.
Svoju je modnu viziju Bartlett opisao kao suprotnost modernom hollywoodskom glamuru. - Inspirirale su me žene na plakatima za japanske samurajske filmove. One su agresivne, jake i seksi, ali imaju i meku stranu - kaže Bartlett.