OPERACIJA SEZONA / Istražili smo kako je na našoj fensi destinaciji, posebno je zanimljiv tip smještaja koji gosti traže: 'Vesele nas neke najave...'

Image
Foto: Pixsell

Hvar trenutno najviše posjećuju turisti iz SAD-a, Francuske i Njemačke

3.6.2021.
23:15
Pixsell
VOYO logo

Turistička sezona konačno je stigla! Doduše, zbog pandemije koronavirusa nešto kasnije nego prijašnjih godina, no diljem Jadrana svi su sretni i zadovoljni što će im ljetni mjeseci koliko-toliko nadomjestiti sve gubitke koje je turizam pretrpio zbog virusa covid-19.

Procjepljivanje stanovništva i Hrvatskoj, ali i u Europi, ide zadovoljavajućim tempom, pa sukladno tome i povoljnoj epidemiološkoj situaciji europske zemlje malo po malo popuštaju s mjerama. Europljani su popuštanje mjera jedva dočekali, a jedan od razloga tome je i godišnji odmor koji velik dio njih voli provesti na našoj obali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
I OVO SMO DOČEKALI /

Vraćamo se u stanje prije pandemije? Gužve na cestama i graničnim prijelazima: 'Možemo reći da dolazi do normalizacije'

Image
I OVO SMO DOČEKALI /

Vraćamo se u stanje prije pandemije? Gužve na cestama i graničnim prijelazima: 'Možemo reći da dolazi do normalizacije'

Gosti na Hvar pristižu u sve većem broju

Kakvo je stanje što se tiče gostiju i turista, provjerili smo u jednoj od top destinacija u Hrvatskoj, gradu Hvaru.

"Na području grada Hvara trenutno boravi 400 gostiju dnevno te svakako možemo reći da su gosti počeli pristizati u većem broju. Vesele nas najave povećanja broja avioletova za Split i Dubrovnik što će utjecati na povećanje dolaska gostiju na otok Hvar i grad Hvar", kazao nam je Petar Razović, direktor Turističke zajednice grada Hvara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od početka godine u gradu Hvaru ukupno je ostvareno 3469 dolazaka i 15.163 noćenja, dok je u svibnju ostvareno 2210 dolazaka i 8046 noćenja, nadodaje Razović.

Hvar trenutno najviše posjećuju turisti iz SAD-a, Francuske i Njemačke, a domaći gosti za sada su ostvarili 50 posto ukupnih dolazaka i noćenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Trenutne brojke su neusporedive u odnosu na turističku 2020. godinu, a u odnosu na 2019. godinu, koja je bila rekordna za hvarski turizam, ostvarujemo 38 posto turističkog prometa", rekao nam je Razović, nadodavši da su predviđanja za ovu sezonu na 60 posto ostvarenih turističkih rezultata u 2019. godini.

Gosti na Hvaru biraju luksuz i osamu

Na otoku Hvaru još uvijek se provodi cijepljenje turističkih djelatnika, a iz turističke zajednice kažu da je trenutno uspješno provedeno cijepljenje 50-60 posto prijavljenih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi se gosti na području otoka Hvara osjećali što sigurnije u ovim pandemijskim vremenima, Turistička zajednica grada Hvara, kao i udružene Turističke zajednice otoka Hvara, u pripremi ove sezone osigurali su dodatne covid-19 punkteve gdje se provode testiranja PCR i brzim antigenskim testovima.

"Također, kroz sustav Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice sudjelujemo u dodjeljivanju oznake "Safe stay in Croatia", te smo provodili edukacije privatnih iznajmljivača kako pružati usluge gostima u posebnim okolnostima", kazao nam je direktor Turističke zajednice grada Hvara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Igor Šoban / PIXSELL

Pogled s Fortice prema gradu Hvaru

Posebno zanimljiv je odabir smještaja za kojeg se turisti na Hvaru trenutno odlučuju. Naime, prema podacima iz Turističke zajednice, gosti nekako radije biraju privatni smještaj – no ne bilo kakav.  

"Trenutno je na području grada Hvara ostvareno više smještajnih kapaciteta u privatnom smještaju, najviše se bira smještaj u osamljenim uvalama i luksuzniji smještaj, a otvaranjem dodatnih smještajnih kapaciteta u hotelima, gostima će biti na raspolaganju više izbora kako provesti svoj ljetni odmor", zaključuje Petar Razović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unatoč izazovnim vremenima, na otoku Hvaru spremni su za turističku sezonu, za koju se svi nadaju da će u svakom slučaju biti bolja nego prošlogodišnja.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo