IdejaX ima ambiciju prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na europskoj i regionalnoj sceni.
Pored predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka, kao što su Gary Vaynerchuk, Gerd Leonhard i Helge Tennø, na festivalu će biti organizirane i tri regionalne panel diskusije o stanju i trendovima u struci, izložba odabranih radova pristiglih na natječaj, kao i niz strukovnih radionica.
Očekuje se tristotinjak prijava marketinških radova iz Hrvatske, za što uvjet nije članstvo niti u jednoj udruzi, i preko tisuću sudionika iz Hrvatske i regije. Kotizacije iznose 999 kn za cjelokupni dvodnevni program i 399 kn za studente do 1.5., te 199 kn za one koji žele samo pogledati izložbu radova prijavljenih na natjecanje i prisustvovati radionicama, kao i završnoj, svečanoj dodjeli nagrada i velikom partiju nakon dodjele. Od 1.5. puna kotizacija poskupljuje na 1.499 kn za sve kategorije. Kotizacije za natjecateljski dio programa iznose 749 kn, a radovi se mogu prijaviti od 1. travnja do 1. svibnja 2011. Sve navedene cijene su bez PDV-a. Autori radova u klasičnim (offline) medijima će se natjecati u 2 osnovne kategorije, "Best on market" i "Best of Admaking" za nagradu X, a za sve digitalne kampanje ili elemente kampanja agencije i web produkcijske kuće radove će moći prijaviti za nagradu Mixx. Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa mogu se pronaći na web stranici: www.idejax.com.
Odluka da HURA i IAB zajednički organiziraju festival oglašavanja donesena je zbog komplementarnosti klasičnog i online oglašavanja, koji danas zajedno čine kreativnu marketinšku scenu.
Nacionalni festival oglašavanja značajan je zbog afirmacije i promocije struke i vizija je da se IdejaX pretvori u tradicionalno mjesto natjecanja najboljih hrvatskih oglašivačkih radova na cijelom spektru medijskih platformi, kao i ključno mjesto izmjene najboljih marketinških ideja na nacionalnoj i regionalnoj sceni.