Često se tvrdi da je Ford postavio svijet na kotače, ali da je tek Jeep uistinu osvojio svijet; najprije u vojnom, a tada i civilnom području. Munjeviti uspjesi saveznika na početku drugog svjetskog rata pokazali su američkoj vojsci da joj nedostaje lako terensko vozilo. Tehnička služba US-vojske nalaže u lipnju 1940. izvedbu fleksibilnog i čvrstog vozila s pogonom na sva četiri kotača. Od stotinu tvrtki koje su pozvane na natjecanje , tri podnose nacrte, a samo Bantanu uspijeva unutar 50 dana isporučiti prototip automobila. Ime Jeep potječe od skraćenice GP - general purpose i službeno je priznato u govornom jeziku tek nakon rata, dok je službeni naziv glasio Willys MB. Najveća brzina Jeepa iznosila je 105 km/h, a mogućnost uspona bez prikolice 60 stupnjeva. Između prosinca 1941. i ljeta 1945. ukupno je proizvedeno 639 245 Jeepova. Budući se nalazio najbliže sportskom automobilu Jeep je predstavljao san mnogih američkih vojnika. Roadstaer karoserija, odvojena sjedala s oplatom, pomična zaštita od vjetra, brzi i točni upravljač, dobre upruge i dobre performanse. Nekada negativno mišljenje o pogonu na sva četiri kotača ubrzo se promijenilo od kada su Auburn i Cord predstavili vlastite automobile tog tipa. Danas je pogon na sva četiri kotača potpuno prihvaćen i to ne samo kod terenaca. Današnji vlasnik Jeepa je Chrysler Corporation, a tip automobila s pogonom na sva četiri kotača u međuvremenu je postao obvezatan program svih veliku auto pooizvođača.
Kako je laki terenac osvojio svijet?