ZADAR - Pripadnici Gorske službe spašavanja još uvijek nisu našli ni približan trag o mjestu na koje se u četvrtak srušio mali zrakoplov Cessna 303. Zbog noći, ali i teških vremenskih uvjeta, potraga je prekinuta i bit će nastavljena sutra.
Spasilačke ekipe koje se probijaju pješice kažu da je teren izuzetno težak i surov. Prati ih ledena kiša, a vjetar puše i do 150 km na sat. Na samom prijevoju kod Vaganskog vrha vidljivost je gotovo nikakva zbog guste magle i oblaka. Od spasilaca se doznaje da je prije pada zrakoplova uhvaćen signal mobitela jednog od pilota, ali to zasad nije pomoglo u potrazi.
Jedina nada za pronalazak zrakoplova ili možda čak i preživjelih je potraga iz zraka koja je također onemogućena zbog jakog vjetra, kiše i magle. U potrazi za trojicom pilota koji su bili u cessni sudjeluje preko stotinu pripadnika GSS-a među kojima su i pripadnici specijalne policije.
Spasitelji smatraju da ipak postoji šansa da je netko od putnika preživio pad ili prisilno ateriranje, ali s obzirom da je signal mobitela na tom području slab ili nikakav teško se mogu javiti.
Nestala Cessna u vlasništvu Josipa Crnčevića, predsjednika Aerokluba "Ban" iz Sesveta, jučer popodne oko 16 sati nestala je s radara hrvatske Kontrole zračne plovidbe iznad Velebita, a u njoj su bile tri osobe koje su letjele iz Zagreba u Zadar.
Iako su se po prvim neslužbenim informacijama u avionu nalazila trojica iskusnih pilota sesvetskog Aerokluba "Ban" - Gerd Govejšek (63), Walter Aleksandar (49) i Miljenko Bartolić (61), mediji su kasno sinoć objavili da je u zrakoplovu bio i četvrti putnik - 68-godišnji umirovljeni instruktor Zvonko Kelek.
Vaganski vrh visine 1757 metara s okolnom visoravni najviši je vrh Velebita. Nalazi se na jugoistočnom kraku planine, i pripada u vrhunce južnog Velebita, pokraj vrhova Badanj, Malovan i Sveto brdo.