PA TO JE PRAVA NEPRAVDA: /

Bandić tvrdi da Etičko povjerenstvo ima dvostruka mjerila

Image
Foto: PIXSELL, Marko Lukunić
24.8.2016.
18:14
PIXSELL, Marko Lukunić
VOYO logo

Otvoreno pismo prenosimo u cijelosti.

"...iz navedenih odgovora na novinarske upite o određenim postupcima kandidata na ovim izborima, jasno se može uočiti vaš posve različit pristup kandidatima različitih političkih stranaka i posve različito očitovanje, što nas zabrinjava, tim više što su dva zadnja odgovora data na istoj 6. sjednici Etičkog povjerenstva od 23. kolovoza 2016. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

FACEBOOK GERILA: Iz Bandićeve stranke aktivistima stigle upute za djelovanje, pogledajte što im je činiti!

Tako, postupak Milana Bandića, gradonačelnika Grada Zagreba i kandidata na ovim izborima, što je uz poziv na izborni skup stranke pozvao medije i na događanja koja organizira Grad Zagreb, ocjenjujete "protivnim Izbornom etičkom kodeksu". Treba napomenuti da je poziv medijima poslan iz stožera Koalicije za Premijera, tako da za taj poziv nisu ni na koji način korištena sredstva Grada Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Isto tako, postupak gospođe Bernarde Tolić Alilov, osobne savjetnice predsjednika Hrvatskog sabora i kandidata na izborima, koja je iz Ureda predsjednika Hrvatskog sabora sa službene e-mail adrese Hrvatskog sabora poslala priopćenje u kojem se opisuju predizborne aktivnosti gospodina Reinera, ocjenjuje "da je takvo postupanje protivno Izborno etičkom kodeksu".

Image
A MISLILI SMO DA NE MOŽE GORE: /

Milan Bandić objavio novi spot i rekao što kani učiniti sa Slavonijom

Image
A MISLILI SMO DA NE MOŽE GORE: /

Milan Bandić objavio novi spot i rekao što kani učiniti sa Slavonijom

Međutim, postupak potpredsjednika Vlade Republike Hrvatske Bože Petrova, i ministra Vlahe Orepića, koji su ujedno i kandidati na izborima, koji su dana 17. kolovoza 2016. godine koristili službene automobile, vozače i tjelohranitelje za odlazak na Prevlaku i gdje su otpočeli predizbornu kampanju i koji su tu promidžbu održali na dijelu teritorija Republike Hrvatske, inače nedostupnog građanima kao i drugim sudionicima izborima, ocjenjujete "da postoje slučajevi kod kojih je nemoguće izuzeti javne resurse iz njihova postupanja kao sudionika izbora tijekom izborne promidžbe".

Tomu treba dodati da upada u oči i nesrazmjer u vrijednosti upotrijebljenih javnih resursa. Naime, koliko vrijedi korištenje e-mail adrese, a k tome za poziv iz Stožera Koalicije za Premijera nisu ni korištena sredstva Grada Zagreba, u odnosu na korištenje dva službena automobila i dva službena vozača.

Posebno se može uočiti da su gospoda Božo Petrov i Vlaho Orepić koristili svoje funkcije u Vladi da bi izbornu promidžbu održali na dijelu teritorija Republike Hrvatske koji je nedostupan građanima, pa onda i drugim sudionicima izbora, na što se Etičko povjerenstvo nije moglo očitovati "jer da uz upit nisu dostavljeni dostatni podaci".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, Etičko povjerenstvo je moglo znati za tu činjenicu jer su novinari prilikom početka kampanje gospode Bože Petrova i Vlahe Orepića pitali zbog čega je Prevlaka zatvorena za prilaz građanima Republike Hrvatske, a ministar Orepić je rekao kako je zatvorena jer imamo sporne momente s Crnom Gorom.

Iz svega navedenog je razvidno da Etičko povjerenstvo u dva slučaja odmah ocjenjuje postupanje kandidata na izborima, a koji imaju funkciju gradonačelnika Grada Zagreba, odnosno predsjednika Hrvatskog sabora i to samo na temelju novinarskih navoda, ne tražeći očitovanje druge strane i uzimajući u obzir samo adresu, odnosno i ne uzimajući u obzir da se uopće nisu koristila sredstva Grada Zagreba, a u trećem slučaju postupanje članova Vlade ocjenjuje sa zadrškom, (upit 19. kolovoza, a odgovor 23. kolovoza), te se očituje, iako za svoju ocjenu po vlastitom priznanju nema dovoljno podataka, o svim okolnostima navedenog slučaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Time je Etičko povjerenstvo učinilo posve različiti pristup kandidatima različitih političkih stranaka i zbog toga donijelo posve različite ocjene o upotrebi javnih resursa u predizbornoj kampanji", navodi se u dopisu voditelja kampanje Milana Badića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo