"Posljednjih nekoliko mjeseci radili smo na ovome i danas ne krijemo zadovoljstvo brojem prijavljenih sudionika. Već sada možemo reći da je prva IdejaX ispunila sva naša očekivanja i reenergizirala hrvatsku marketinšku scenu, što nam je i bio primarni cilj kada smo ulazili u organizaciju ove vrlo zahtjevne manifestacije", rekao je Fischer, dodajući da je "cjelokupni koncept festivala postavljen tako da se traži IdejaX, odnosno traži se inovacija i kreativna komunikacija".
Na ovom festivalu čak 269 hrvatskih kreativnih radova natječe se za prestižne nagrade X i Mixx.
Na natjecanje u kreativnom oglašavanju X pristiglo je ukupno 200 radova od strane 40-ak agencija i 107 oglašivača koji se natječu u 22 kategorije. Žiri će dodijeliti i posebnu nagradu Grand Prix za najbolji kreativni rad. Na natjecanju Mixx za online kampanje i elemente kampanja pristiglo je ukupno 69 radova, a o čemu su govorili Siniša Waldinger, predsjednik žirija nagrade X i Saša Škorić, predsjednik žirija nagrade Mixx.
Prema riječima Jana Jileka iz hrvatskog ogranka udruge IAB, "posebno je potrebno ozbiljno se uhvatiti u koštac s 'novim medijima' jer oni mijenjaju pravila dosadašnje tržišne komunikacije".
Poseban gost na konferenciji za novinare bio je Marc Lewis, dekan londonske Škole za komunikacije, koji je ujedno i prvi predavač koji je službeno otvorio programski dio festivala.
Vezani članci:
arti-201103240488006 arti-201105160538006