Otvoren nacionalni festival oglašavanja IdejaX

Na Zagrebačkom velesajmu jutros je otvoren prvi festival nacionalnog oglašavanja. Prema riječima Slavena Fischera, predsjednika udruge HURA, dvodnevnom festivalu će prisustvovati više od 1.

26.5.2011.
12:31
VOYO logo

"Posljednjih nekoliko mjeseci radili smo na ovome i danas ne krijemo zadovoljstvo brojem prijavljenih sudionika. Već sada možemo reći da je prva IdejaX ispunila sva naša očekivanja i reenergizirala hrvatsku marketinšku scenu, što nam je i bio primarni cilj kada smo ulazili u organizaciju ove vrlo zahtjevne manifestacije", rekao je Fischer, dodajući da je "cjelokupni koncept festivala postavljen tako da se traži IdejaX, odnosno traži se inovacija i kreativna komunikacija".

Na ovom festivalu čak 269 hrvatskih kreativnih radova natječe se za prestižne nagrade X i Mixx.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na natjecanje u kreativnom oglašavanju X pristiglo je ukupno 200 radova od strane 40-ak agencija i 107 oglašivača koji se natječu u 22 kategorije. Žiri će dodijeliti i posebnu nagradu Grand Prix za najbolji kreativni rad. Na natjecanju Mixx za online kampanje i elemente kampanja pristiglo je ukupno 69 radova, a o čemu su govorili Siniša Waldinger, predsjednik žirija nagrade X i Saša Škorić, predsjednik žirija nagrade Mixx.

Prema riječima Jana Jileka iz hrvatskog ogranka udruge IAB, "posebno je potrebno ozbiljno se uhvatiti u koštac s 'novim medijima' jer oni mijenjaju pravila dosadašnje tržišne komunikacije".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poseban gost na konferenciji za novinare bio je Marc Lewis, dekan londonske Škole za komunikacije, koji je ujedno i prvi predavač koji je službeno otvorio programski dio festivala.

Vezani članci:

arti-201103240488006 arti-201105160538006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo