Ova interaktivna reklama koristi kameru visoke razlučivosti za skeniranje pješaka i identifikaciju njihova spola prije nego što im prikaže određeni oglas.
Ugrađeni sustav točan je u čak 90 posto slučajeva kada prepoznaje lica osoba i procjenjuje je li riječ o muškarcima ili ženama.
Cijena ovog zaslona koji je postavila Planet UK, neprofitna organizacija koja pomaže djeci iz nerazvijenih zemalja, je 30.000 funti.
Ženskim prolaznicama bit će prikazana videosnimka u trajanju od 40 sekundi. Radi se o snimci spota ‘Because I’m a Girl’ koji se koristi u kampanji koja promovira pomoć djevojkama u nerazvijenim zemljama kako bi dobile odgovarajuću naobrazbu.
Ono što je zanimljivo je da muškarci neće moći vidjeti cijelu reklamu, već će umjesto toga biti preusmjereni na webstranicu Plan UK. Smisao ovoga je da se pokaže muškarcima "kako to izgleda kad im se oduzmu mogućnost izbora".
Ovaj oglas prikazivat će se dva tjedna tijekom trajanja kampanje.