FuturAD 2010, najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj, održana je 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu. Organizatori ovog dvodnevnog događaja su Interactive Advertising Bureau (Udruga za interaktivni marketing) i Best Marketing Hrvatska.
Više od 300 sudionika iz online industrije, među kojima su bili digitalni stručnjaci i konzultanti, direktori marketinga, brend menadžeri, kreativni i medijski direktori te account menadžeri, imali su priliku poslušati predavanja vodećih svjetskih stručnjaka koji su predstavili najnovije trendove i perspektivu oglašavanja na internetu.
Tako su zainteresirani mogli doznati sve o aktualnim zbivanjima i očekivanjima u području marketinga i digitalnih medija te o kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju.
Predstavnici IAB-a za Hrvatsku su tom prilikom izjavili:
"Po povećanom interesu za FuturAD konferenciju, uočava se općenito povećanje interesa za internet oglašavanjem u hrvatskoj koje se u svijetu penje prema prvom mjestu po ulaganju u oglašavanje te je u Velikoj Britaniji prestiglo čak i televiziju! Nadamo se da su posjetitelji bili zadovoljni onim što smo im danas pokazali te da će stečena znanja uspješno primjeniti unutar svojih poduzeća."
Četvrtu FuturAD konferenciju predavanjem na temu "Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010." otvorio je Kevin Anderson iz The Guardiana koji je sudionicima otkrio kako je putem društvenih medija moguće transformirati klasične medije.
Petr Pištělák govorio je o "Mjerenju učinkovitosti oglašavanja na internetu" i pokazao na primjeru eBank kako je mjerenje učinkovitosti online oglašavanja ne samo moguće, nego i uvelike pomaže u postizanju boljih financijskih rezultata sa smanjenim ulaganjima i u vrlo kratkom vremenskom periodu.
U sklopu konferencije održana je panel-rasprava na temu "A gdje smo mi?", u kojoj su domaći stručnjaci govorili o aktualnim zbivanjima te stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.
Moderatorica panela bila je Ana Penović (PlanB), a sudionici redom Ante Magzan (Adriatic Media), Mladen Mileusnić (IAB), Pilar Majerović (Tportal), Angela Buljan Šiber (McCann Digipark) i Nikola Vrdoljak (Gingernet).
Za vrijeme trajanja konferencije twiteraši su imali prilike pratiti raspravu i sudjelovati u njoj putem društvene mreže Twitter. Po završetku panel rasprave, studije slučaja nekih od najuspješnijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirali su im predstavnici poznatih svjetskih brendova Coca-Cole, WTF Jeansa i Volva.
Tako je primjerice izlaganje o projektu WTFJeans koji je od ideje do globalnog biznisa narastao za tri mjeseca, pokazalo kako projekt zasnovan isključivo na marketingu putem društvenih medija i online prodaji bez ikakvih marketinških ulaganja može biti izrazito uspješan što je dokazao isplativši kompletnu investiciju za samo 24h. Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee i Beckersa, održao je predavanje o "Novim komunikacijskim mogućnostima“.
Naglasak predavanja stavljen je na novo ponašanje korisnika, jačanje njegove moći te transparentnosti i demokratizaciji tehnologije, sadržaja i distribucije.
Viziju budućnosti online medija prezentirao je Tomas Koska iz Microsofta. U sklopu zadnjeg predavanja konferencije, prezentirana su saznanja koja je Microsoft dobio Europe Logs On studijom koja procjenjuje učinak evolucije online ponašanja korisnika i predviđa online trendove.
Dio sudionika FuturAD konferencije, okupilo se u Hypo centru i dan nakon konferencije (25.ožujka) na FuturAD Akademiji koju je na temu Multikanalni marketing održao Mike Berry, vodeći trener, strateg, bloger i konzultant za digitalni marketing i autor knjige Novi integrirani digitalni marketing.
Više informacija na www.futurad.net