Novinarski rob otvorio dušu i opisao rad u AOL-u

Mislili ste da novinari razvikanih internet portala natipkaju nekoliko članaka za 90 minuta, a ostatak vremena provode u ispijajući kavicu po danu, a žesticu po noći? Grdno ste se prevarili.

20.6.2011.
13:34
VOYO logo

Bivši AOL-ov novinar Oliver Miller odlučio je "otvoriti dušu" i u podužem članku za TheFasterTimes i opisati kako je to bilo pisati za medijsko carstvo poput onog AOL-ove (AOL u svom vlasništvu ima velike online medije poput TechCruncha i odnedavno HuffingtonPosta).

Kako prenosi Poslovnipuls.com, Miller je preko prijatelja dobio posao pisanja za AOL-ov Television blog. Plaća je bila skromnih 35.000 dolara godišnje. Urednici su pred njega stavili gotovo nemoguću misiju – kako bi zaradio svojih 35.000 dolara, dnevno je morao napisati više od 10 originalnih članaka i recenzija posljednjih epizoda najnovijih hit tv serija. A sve je to morao odraditi u radnom vremenu od 23 do 8 sati ujutro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"AOL bi mi poslao nekoliko video klipova posljednjih epizoda i ja bih za 30 minuta napisao recenziju. Bilo je to suludo. Pisao sam o serijama koje uopće nisam gledao, jednostavno nije bilo dovoljno vremena za istraživanje", piše Miller koji se i dalje pita zašto jedna velika medijska korporacija poput AOL-a svoje novinare tretira gore nego robove.

Kada je jednom prilikom upitao šefa je ga uopće briga što on piše i je li to kvalitetno ili ne, ovaj mu je odgovorio: "Baš i ne".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Miller kaže da slične priče može ispričati i stotine drugih novinara koji su imali (ne)sreću raditi za AOL. Nakon nekoliko mjeseci napornog rada, AOL je Millneru putem automatiziranog emaila poslao otkazno pismo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo