U početku joj nije bilo lako. Tek je postala majka i podizati novi posao nije bilo jednostavno. Vremena za smišljanje i okušavanje recepata imala je tek između deset sati navečer i dva sata u noći. Ipak, vrijedilo je truda. Njeni proizvodi koji brzo zapnu ze oko izgradili su posao u kojem je danas zaposleno 32 ljudi i koji je lani zaradio milijun dolara. Stoga njegova vlasnica s prvom ove godine očekuje dva milijunčića više.
Callahan, inače podrijetlom Indijka, u rukama ima diplomu bachelora političkih znanosti i prava. Godinama nakon završetka studija radila je kao odvjetnik za područje energetike.
No, 2009. počelo ju je hvatati zasićenje. "Mislila sam kako ne bih radila u velikoj tvrtki, nego možda u nekakvom drugačijem okruženju. Prešla je u jednu manju tvrtku, no ni to joj nije bilo dovoljno pa je 2011. odlučila istražiti tko je ona i što zapravo želi.
Kuhanje ju je uvijek privlačilo pa je godinu kasnije upisala studij kulinarske umjetnosti gdj je spoznala i što se sve može činiti s čokoldom te što se sve od nje može proizvesti. To ju je u potpunosti osvojilo. Kako je na tržištu bilo prostora za njen sanodlučila se okušati kao inovator.
Kako bi se izborila pored konkurencije prvo je tražila partnere pa tako surađuje s jednom softverskom tvrtkom iz Austina koja joj omogućuje da lekše dođe do kupaca, s jednom njuujorškom koja joj izrađuje modele za njene čkolade, jednom iz Kalifornije koja joj je suradnik u dizajnu, te jednom iz Montreala koja osigurava ambalažu. Tako udaljenim tvrtkama pertnerima proširila je i tržište.
Kako bi proširila tržište i proizvod isporučila izvan Austina razvila je isporuku koja osigurava proizvod od oštećenja, a koja uključuje i pakiranje u ledu te kontrolu temperature. Ta inovacija značila je da je mogla dostavljati proizvode ljudima kroz različite digitalne kanale, pa tako i pomoću Instagrama koji joj je kasnije osigurao neke od njenih velikih klijenata. Danas je na njenoj stranici ondje prati oko 31 tisuća ljudi.
Novac za ulaganje u posao pronašla je suprugovom projektu. Naime, on je sam podigao portal MapMyFitness i kasnje to unovčio za 150 milijuna dolara, piše The Story Exchange