"Mi ne naplaćujemo startninu niti prtljagu. Minimalni iznos za vožnju je 20 kuna, ali u tu cijenu je uključena vožnja od pet kilometara, a svaki naredni kilometar naplaćuje se pet kuna", kaže Kosta Minovski Vlasnik taksija Cammeo koji čeka da zagrebačka Gradska uprava doradi prijedlog uređivanja tržišta taksi usluga kako bi počeli voziti i po glavnom gradu Hrvatske.
Kako bi se uvjerili da je točno ono što o cijenama govori Minovski novinari portala Zagrebancija napravili su testnu vožnju. Provozali su se Citroenom C5 koji bi Zagrepčane trebao prevoziti u budućnosti.
Prva ruta bila je od Avenue Malla do Trga bana Jelačića, što je udaljenost od 6,4 km. To ih je stajalo 27 kuna. Potom su krenuli na neke frekventne noćne rute. Vozili su se od Trga bana Jelačića do Jaruna i utvrdili kako će za to klijent taksija morati izdvojiti 28,5 kuna. Oni koji bi iz novozagrebačkog naselja Dugave išli do Langovog trga, koji je blizu Gjure i Purgeraja, morali bi za vožnju taksijem izdvojiti 29 kuna. Vožnja od bazena u Utrinama do Trešnjevačkog placa koštala bi 25 kuna. Kada bi se vraćali s utakmice na Maksimirskom stadionu i išli do Trga bana Jelačića platili bi minimalni iznos od 20 kuna jer je riječ o ruti koja je manja od pet kilometara.
Vožnja kroz cijeli grad od okretišta na Dubcu do okretišta na Črnomercu iznosila bi 59 kuna. Naposljetku, ruta od Lisinskog do Samobora od 23,9 kilometara po taksimetru je izašla 114,5 kuna, piše Zagrebancija.
Prethodni članci:
arti-201009240422006
arti-201009230613006